24 personer ser på dette hotellet
Vio.com
Expedia.comUSD 184
HurbUSD 187
Anmeldt 21. august 2018

Vi bodde her en langhelg i august, hotellet hadde noen utfordringer med bookingssystemet den første natta men vi det var ikke så mye bryderi for oss og når vi ble oppgradert med større rom og gratis frokost var vi godt fornøyd. Rommet var bra, gode senger og klimaanlegg som fungerte bra. Varmrettene på frokosten var gode, min favoritt ble pannekaker med creme fraiche og banan. De ansatte var høflige og hyggelige og vi trivdes godt. Hotellet har en hyggelig uteplass i bakgården. Det er ca 6 minutter å gå til undergrunnen (Blackfriers eller Temple).

Dato for oppholdet: august 2018
3  Takk, Tortobi
Anmeldt 19. november 2017

Hotellet ligger sentral i London i Fleet Street, ikke langt fra St.Pauls Cathedral. Hotellet hadde fine rom med godt bad og gode senger. Personalet var hyggelig og alltid hjelpsomme med spørsmål vi lurte på. Treningsrommet var bra utstyrt med sykler og flere møller samt annet utstyr. Det var litt vanskelig å finne inngangen til hotellet, en smal inngang. Ha med telefon eller snakk med hotellet i forkant.

Romtips: Velg 1,første etasje. Da blir ikke gang avstanden så stor.
Dato for oppholdet: november 2017
2  Takk, reidun_lundstrom
Anmeldt 6. desember 2016

Flott opphold på et fint britisk hotell. Sentralt i forhold til shopping, restauranter og musikaler. Rommene var av god størrelse og de lå i et rolig område kvelds og nattestider. Kommer gjerne igjen neste gang London kaller.

Dato for oppholdet: desember 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, thomhelgeh
Anmeldt 31. januar 2016 via mobile enheter

Store og meget rene rom med luksuriøst preg. Nydelig bad med både stor dusj og badekar. Inneholder alle ønskelige fasiliteter. Stille og romantisk getaway som passer best for par. Hyggelige ansatte og god service. Litt lang vei til tuben, men gåavstand til Covent garden. Frokosten var god, men noe overpriset. Bestilte også roomservice og fikk en utrolig god pizza. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, Trulle
Anmeldt 27. oktober 2015

Lekkert, moderne hotell med sentral beliggenhet. Hotellet ligger sentralt men tilbaketrukket fra veien så det er meget stille og rolig. Vi hadde vinduet oppe om natten og det var utrolig stille! Lekre, moderne rom - vi var også heldige og fikk oppgradering. Det var rent og delikat. Meget hyggelig betjening og alle var utrolig serviceminded. Jeg vil gjerne få fremheve Francesco (consierge) for hans fantastisk service. Vi spiste frokost på hotellet en dag og det var bra, men noe overpriset følte vi.
Anbefaler virkelig dette hotellet, vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, Helene C