Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
PremierInn.com
ZenHotels.com
Agoda.com
FindHotel
Anmeldt 6. mai 2017

Dato for oppholdet: mai 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med premierinn.com
Anmeldt 17. november 2014

Sentral beliggenhet, bra størrelse på rommene, hyggelig personale. Rent og daglig skift av håndklær. Gode senger. Bra service! Tommel opp fra oss.
Eneste minuset var at vannet i dusjen vekslet mellom iskaldt og kokende varmt når vi dusjet.

Dato for oppholdet: november 2014
1  Takk, 836anetth
Anmeldt 1. april 2014

Bodde her i slutten av mars 2014. Hotellet ligger sentralt og er et supert utgangspunkt for opplevelser og utflukter. Hotellet har varierende rom, men renhold og orden var upåklagelig. Kommer tilbake neste vår for flere opplevelser.

Dato for oppholdet: mars 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, TrlaBergen
Anmeldt 29. november 2013

Beste hotellet jeg har bodd på i denne byen. Sentralt, rent rom, fint bad og stille i 8 etg. Lite rom, god seng og nyyydelig frokost. De ansatte er utrolig søte og hjelpsomme. Vi kommer nok snart tilbake.

Dato for oppholdet: november 2013
3  Takk, JoHe2013
Anmeldt 15. oktober 2013

Bra størrelse på rommet. God seng og godt lydisolert til å ligge så sentralt. Rent og pent. Meget hyggelig personale. God beliggenhet i forhold til alle attraksjoner. Ikke avhengig av undergrunnen for å komme rundt. Anbefales på det varmeste, og vi kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: oktober 2013
1  Takk, Are Martin B