“Asiatisk lunsj”

Kjøkken: Malayisk, Thai, Vietnamesisk, Singaporsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Kensington and Hyde Park
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Her fikk vi servert god asiatisk lunsj i fint miljø. God veiledning i valg fra menyen. Suppa var velsmakende mens crispy duck var litt tørr.

2  Takk, 913annemarier

Anmeldt 3. mai 2017 via mobile enheter

Andre gangs besøk - og like bra som første. God og variert asiatisk mat fra flere land, trivelig atmosfære og hyggelig betjening. Eneste minus: 12,5 % service ble lagt til regningen automatisk uten at jeg kunne se det på forhånd!

Dato for besøk: mai 2017
Takk, janmlOslo
Naveen B, Manager på Umami, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mai 2017

Dear Janmioslo,

Thank you very much for your feedback. Looking forward to see you again in Umami.

Kind Regards,

Naveen Bazzad
Restaurant Manager

Anmeldt 26. februar 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat med de beste smaksopplevelser fra Asia. Mye mat for pengene. Gode bobler, drinkene er litt spesielle. Går lett tilbake!

Dato for besøk: februar 2017
Takk, U8836IYsilviam
Anmeldt 21. januar 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat og super service!
Det var mye mat og mange fanatiske smaker!
Vi spiste en meny som var satt sammen av mange ulike retter fra menyen, og det var himmelsk!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Henriette S
Anmeldt 6. januar 2017

Veldig god mat, vi besøkte plassen to ganger! Kjekke og flinke servitører var det også. Anbefaler virkelig denne plassen om du ønsker å spise asiatisk mat en kveld. Anbefaler Scampi retten med kokos og curry, skam god!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Therese N

Reisende som så på Umami, så også på