Ulike måter å oppleve Borough Market på
Anmeldt 13. november 2018

Vi besøkte dette markedet en tidlig lørdags morgen, noe som viste seg å være smart. Ved 11-12 ble det masse folk og en del trangere. Dette markedet er for det meste et matmarked og her fant man det meste. Vi var der et par timer og kunne godt vært der et par timer til. Masse smaksprøver og masse godsaker å kjøpe. Et godt alternativ til tradisjonell frokst på hotellet. Vi kommer til å ta turen hit neste gang vi kommer til London også :-)

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, sv-esime
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Mye kreativitet og mat med særpreg. London er heldig og flink, som går til et slikt matmarked.

Mange ulike tema. Noe for enhver gane og lommebok.

Kunne vært litt flere steder å sitte ned for å nyte maten.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, helt1
Anmeldt 8. august 2017

Vi dro to ganger til dette markedet i løpet av våre fire dager i London. Helt fantastisk god mat - spesielt etiopisk gryterett, pai, søtpotetfries, hjemmelaget fudge og kirsebærpai. Dette er et sted man bare bør dra til, og dra gjerne sulten!

Dato for opplevelse: august 2017
3  Takk, Cecilie L
Anmeldt 16. mai 2017 via mobile enheter

Skikkelig matmarked med MASSE forskjellig. Alt fra slakter, fiskehandler og grønnsalsselgere til boder med delikat fastfood. Her er det meste for de fleste.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, HelgeGr
Anmeldt 28. april 2017

Sist gang jeg var her var det helt fantastisk. Så jeg ville tilbake hit og tok med min datter for se en gang til og spise mat. Det var en "tabbe". Vi kom hit litt ut på dagen. Det var helt smekkfullt med lange køer. Det var så fullt at det var vanskelig å bevege seg rundt. Min datter likte det derfor ikke i det hele tatt. Vi forlot derfor markedet svært raskt og dro et annet sted for å spise.

Dato for opplevelse: april 2017
1  Takk, Tartufo17