Anmeldt 12. oktober 2018

Iskaldt værelse i kjelleren. For lite sengetøy, kun et laken og noen tynne fleecetepper. Trangt. Lydt. Nedslitt. Kun ITV. Hvert vårt tynne, lille håndkle. Null service. Likegyldig og fraværende betjening. Men verst av alt; prisen, du får ingenting for pengene!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, KjerstiD25
Anmeldt 7. oktober 2018

Veldig bra beliggenhet.Sentralt og lett å komme til. Rommet var bra. Helt grei service. Frokosten var tragisk. Valgte å ikke spise frokost der. Badet på rommet var veldig trangt, måtte nesten stå på toalettet å dusje. Bra med kjøleskap og safe på rommet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Linda B
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Styr unna dette hotellet.
Gammelt, slitt og skittent.
Vi hadde rom til fire personer, forstår ikke hvordan de har fått fire senger inn der. Det var omtrent ikke plass til koffertene.
Både lite og slitt
Frokosten var katastrofal. Svett hvitost, hardkokte egg som var blitt grønn, smør, syltetøy, toast, myke rundstykker, kornflakes , melken og juicen var varm. De som serverte var sure ☹️

Positivt: gode senger og kort vei til undergrunn
Anbefales ikke !!!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, ToveZDalland
TheOxf0rdH0tel, General Manager på Oxford Hotel London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2018

Dear Reviewer,

Thank you for your feedback.

We pride ourselves in providing good value for money in one of the best locations in London.

Very few hotels in London have four bedded rooms, and our four bedded rooms are extremely spacious. Our rooms have been recently being redecorated.

We hope to see you again in the future.

The management

Anmeldt 13. desember 2017 via mobile enheter

Forferdelig service og hotell. Uendelig dårlig service fra første sekund. Får utdelt nøkkel, og går opp i 3 etasje med litt forskjellige tanker. Det første som møter oss er et skittent rom og et håndkle som ligger på gulvet. Det er vannlekkasje på dette rommet som vi har betalt nok for. Det renner vann fra taket. Vi går deretter ned og klager. Forferdelig service nok en gang. Vi forklarer og står der ganske fortvilet, da vi absolutt ikke ønsker å bo på et slikt hotell. Mannen i resepsjonen mener vi kan løse problemet med å flytte sengen bort fra der det renner. Etterhvert prøver mannen å finne oss et nytt hotell. Det ser dessverre enda verre ut enn det hotell vi allerede er på. Dørhåndtak som knirker, ekstremt dårlig luftsirkulasjon, korte og lite behagelig senger og til slutt et ekstremt lite rom. Vi valgte å gå gatelangs etter midnatt for å finne ett nytt hotell. Fant et av nabohotellene. Fantastisk service, og et fint hotell. Ingen gode opplevelser fra Oxford hotell.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, henriettesolb
Anmeldt 1. desember 2017

Anbefaler alle å holde seg unna dette hotellet. I resepsjonen er de mer opptatt av å se på TV enn å være behjelpelig med gjestene sine. Vi fikk et rom som var dårlig isolert, som gjorde at det var vanskelig å sove. Rommet var også skittent, og de hadde ikke tatt ut håndklær fra forrige gjester. Frokosten var også stusselig. Det eneste de hadde å tilby var svett ost, grønne egg og jordbær/bringebær gele. Vi ble kvalme av å spise der, så resten av turen spiste vi andre steder.
Generelt sett er hele hotellet skittent og ekkelt, og ser absolutt ikke ut slik bildene viser.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Karianne G
TheOxf0rdH0tel, General Manager på Oxford Hotel London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2017

Thank you for your feedback.

Our complimentary continental breakfast consists of musli, cereal, boiled eggs, 4 types of bread rolls, wholemeal toast and white bread, cheddar, jams, coffee, tea and fruit juices. It as freshly delivered each day .

About cleanliness we would have expected you to pint out to us anything you are unhappy with and we would have done our utmost to achieve satisfaction, however we don't appear to have heard from you.