Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Trip.com
HurbUSD 117
Anmeldt 27. februar 2017 via mobile enheter

Tok en langhelg med kjæresten i London. Dette hotellet var absolutt ikke som forventet. Mugg i kriker og kroker. Dusjen var utrolig skitten.

Kunne kjenne spiralene i senga, gjennom madrassen. Anbefaler ikke dette hotellet

Dato for oppholdet: mai 2016
3  Takk, sofiaaas20172017
Anmeldt 14. februar 2017

Jeg leste om hotellet på TripAdvisor før vi reiste, og det gjorde meg litt urolig. Folk skriver mye rart her ser jeg. Faktum var at hotellet var meget hyggelig, og servicen god. Jeg hadde ingen grunn til å være skeptisk til hotellet, da det oppfylte alle mine krav. Hotellet ligger perfekt til (Gåavstand til blant annet Soho, Mayfair og Westminster!), det er rent og ryddig, servicen er god og hotellet er billig til å være så sentralt. Hotellet har sjarm fordi det er litt trangt, har små ganger og trapper hit og dit. Jeg vil anbefale folk å be om twin beds istedenfor double bed, da de har smale dobbelsenger etter hva jeg har forstått. Noen nevner her at hotellet er lytt, og det tror jeg nok at det kan være, men vi fikk et rom litt for seg selv og opplevde ingen støy overhodet. Vi var to venninder som reiste sammen, og for oss var hotellet perfekt :-)

Dato for oppholdet: februar 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Sara S
Anmeldt 7. mars 2016

Dette hotellet anbefales ikke. Det første vi måtte gjøre ved ankomst til et knøttlite rom var å be resepsjonisten spraye rommet for maur. Det krydde av maur på gulvet, på badet og i sengetøyet.
Hotellet var trangt og slitt, og trenger total renovering. Vinduet mot en nitrist bakgård var skranglete og trekkfullt, og lot seg knapt låse. Det var meget lytt, og trappene knirket infernalsk. Unngå dette hotellet!

Dato for oppholdet: mars 2016
3  Takk, torhah
Anmeldt 26. mai 2015

Vi skulle ha en liten juleshopping-tur til London, og valgte å bo på Gresham. Hotellet ligger i Sussex Garden, et strøk som består av flere hoteller. Hotellet ligger i nærheten av Paddington togstasjon og ikke så langt unna Hyde Park, med andre ord veldig sentralt. Gresham er et ganske rimelig og greit hotell, i den forstand at du får det du betaler for, i tillegg til at du kan selv velge om du vil ha inkludert frokost. Frokost koster £5 per person pr. dag, men jeg kan dessverre ikke si noe om kvaliteten på maten, da dette var et tilbud vi ikke benyttet oss av.

Vi fikk et rom som lå i underetasjen, og fikk erfare at veggene/dørene/vinduene ikke er så lydisolert som man skulle håpe på. Forstyrrende på nattesøvnen, men det var heldigvis noe som ikke vedvarte under hele besøket.

Gresham fungerer fint som et billig alternativ til bosted, og til tross for et par småting, er det både sentralt og rimelig for en liten helgetur til London.

Romtips: Jeg ville på forhånd spurt om et rom over bakkenivå (i forhold til forsiden av hotellet)
Dato for oppholdet: desember 2014
Takk, Hildegunn K
Anmeldt 7. oktober 2013

Kort oppsummert: Veldig bra beliggenhet, veldig små rom, veldig slitt hotell - MEN hyggelig personale. Frokosten ikke overdådig, men helt greit. The, kaffe, juice, melk, toast, syltetøy, nutella og div gryn. I tillegg mulighet for english breakfast m bacon, egg, pølser og beans. Ikke noe fancy men hel grei sikringskost. Og praktisk å kunne spise på hotellet, når man er en stor gjeng som reiser sammen. Rommene er veldig små og dobbeltsengene tilsvarende små - er ikke å anbefale, hvis man ikke veldig glad i partneren sin. Og det egner seg definitivt ikke for venner, som ikke har lyst å ligge tett i sengen. Området kryr av hoteller, så det er sikkert mulig å finne noe som er litt bedre til en tilsvarende pris. Veldig god beliggenhet med gangavstand til både Oxford Street og Madame Tussaud etc. T-bane og tog (Paddington) er bare 2 minutters gange fra hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2013
Takk, MereteNorge