Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 02.02.23
Destinia.comUSD 108
Anmeldt 9. desember 2017 via mobile enheter

Dette hotellet var i svært dårlig forfatning. Det var møkkete på rommet og badet.
Rommet vi fikk var veldig trangt.
Frokosten var helt i orden. Betjeningen var hyggelig. Beliggenheten var bra. Vi kommer ikke tilbake.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, TiJeSy
Anmeldt 28. november 2017

Slitte rom og ganger. Litt kaldt på rommene og badet. Personale var hyggelig og frokosten helt grei. Hvis man bare trenger et sted å sove så er dette et helt greit alternativ. Grei gåavstand til Victoria Station og Underground.

Dato for oppholdet: november 2017
2  Takk, Caroline M
Anmeldt 18. oktober 2017 via mobile enheter

Flott beliggenhet. Sentralt i forhold til Victoria Station. Slitte rom og gang. Ingen heis. Bra frokost. Hjelpsom betjening. Dårlig dusj - lite vanntrykk. Trenger oppussing snarest. Vil ikke komme tilbake igjen. Styr unna.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Tor L
Anmeldt 24. juni 2017

Hyggelig og servicemindet betjening. Grei frokost full english eller continental. Ikke air con smale lange trapper ikke egnet for personer som her problem med å gå i trapper. Lite rom med det nødvendigste. Enkelt å finne fra Victoria Station.

Dato for oppholdet: juni 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, kristian438
Anmeldt 26. januar 2016

Bodde her i forbindelse med en weekendtur i London. Grei gåavstand til Victoria Station og tbanen. Rommene var litt små, men helt ok. Trivelig liten frokostsal. Helt grei frokost, men ikke noe mer enn det. Hvis du ikke har tenkt å tilbringe mye tid på hotellet er dette et godt og rimelig alternativ.

Dato for oppholdet: januar 2016
1  Takk, Johan N