Trip.com
Priceline
FindHotel
Agoda.comUSD 73
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Greit hotell med fin beliggenhet. Frokosten var sånn passe, men funker for et kort opphold. Ganske tett luft på rommet som var svært lite for to personer. Veldig liten vindusåpning. Hyggelig og hjelpsom betjening.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Heidi W
Anmeldt 9. desember 2017 via mobile enheter

Dette hotellet var i svært dårlig forfatning. Det var møkkete på rommet og badet.
Rommet vi fikk var veldig trangt.
Frokosten var helt i orden. Betjeningen var hyggelig. Beliggenheten var bra. Vi kommer ikke tilbake.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, TiJeSy
Anmeldt 28. november 2017

Slitte rom og ganger. Litt kaldt på rommene og badet. Personale var hyggelig og frokosten helt grei. Hvis man bare trenger et sted å sove så er dette et helt greit alternativ. Grei gåavstand til Victoria Station og Underground.

Dato for oppholdet: november 2017
2  Takk, Caroline M
Anmeldt 18. oktober 2017 via mobile enheter

Flott beliggenhet. Sentralt i forhold til Victoria Station. Slitte rom og gang. Ingen heis. Bra frokost. Hjelpsom betjening. Dårlig dusj - lite vanntrykk. Trenger oppussing snarest. Vil ikke komme tilbake igjen. Styr unna.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Tor L
Anmeldt 24. juni 2017

Hyggelig og servicemindet betjening. Grei frokost full english eller continental. Ikke air con smale lange trapper ikke egnet for personer som her problem med å gå i trapper. Lite rom med det nødvendigste. Enkelt å finne fra Victoria Station.

Dato for oppholdet: juni 2017
  • Reisetype: Reiste alene