Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Første inntrykket var vel ikke det beste, men rommet var akseptabelt rent. Sengetøyet og hånduker var rent å pent. Her var både strykejern å hårføner samt mulighet å koke både te og kaffe.
Minuset var at det var ingen heis, og frokosten var minimal.
Neste gang legger vi till noen kroner så man får transport opp i høyden og en skikkelig frokost.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Svein A
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Frarådes. Veldig skittent og slitent hotel. Ikke verd en eneste stjerne. Ikke vasket på badet engang. Veldig trangt rom og frokosten ville vi ikke spise. Greit område. Enkelt å komme dit. Nærme Victoria Station.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 283ragnhildk
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært en del plasser i verden på hotell, blan annet i London. Men dette er virkelig det verste hotellet jeg har besøk.
Rommene er ikke bare små, men de er så skitten at ikke kakerlakker ville bod hær...
skulle egentlig satt 0 på skåret, men det går dessverre ikke. Styr unna.
Brannfarlig er det også

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, tommyk675
Anmeldt 15. desember 2017 via mobile enheter

Overnattet 2 dager på Tudor Inn. Rommene så nyrenoverte ut, men var veldig små. Var ingen steder man kunne åpne kofferten bortsett fra oppå sengen. I tillegg var det ganske dårlig renhold, spesielt på badet. Døren på badet gikk heller ikke an å lukke helt igjen. Hotellet hadde derimot en veldig god beliggenhet. Perfekt hvis man lander på Gatwick og tar toget til Victoria Station.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 131mariannep
Anmeldt 22. januar 2017 via mobile enheter

Bodde på Tudor inn. Pittelite rom. En dodør som ikke kunne lukkes helt og flekk på håndkle og hår i dusjen. Iskaldt bad.Det var førsteinntrykket.
Til gjengjeld for det var personalet hyggelig og veldig behjelpelig + at det var aircondition slik at vi kunne skru opp varmen.

Var bare en natt, men hadde ikke foretrukket og sovet her flere netter. Ikke plass til å åpne kofferten på gulvet måtte ha den i sengen litt ekkelt når kofferten er skitten.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, solveigl150