“Flott Pub”

Kjøkken: Britisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. januar 2019

Dette er en av Londons fineste og koseligste Puber. God mat og veldig hyggelig betjening. Alltid velkommen der

1  Takk, Per L
The V, General Manager på The Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Thank you ...great to hear :)

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Flott flott flott sted! Herlig gammelt og fantastiske omgivelser. Helt ok mat. Men som et sted du vil oppleve med god atmosfære og historie i veggene er det upåklagelig bra! Helt fantastisk faktisk.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 613peders
The V, General Manager på The Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Great to hear that you enjoyed your visit to us :) Helen

Anmeldt 10. desember 2017

Vi var her for 2 gang. Første gang så vellykket at vi bare måtte komme igjen på neste London-besøk. Vi ble ikke skuffet! Beste måltid vi hadde i London denne gang også! Den ene tok dagens pai og den andre beef. Begge retter helt fantastiske! Til dessert måtte vi ha Xmas-pudding. Den også helt super! Stedet kan bare anbefales. Lett å finn fra Lancaster hotel.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Rolf-Ivar F
The V, General Manager på The Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2017

Thank you Rolf-Ivar, probably the perfect review :) Cant argue with a returning customer! I hope that you can make us your local on London ...see you next time ;)

Anmeldt 17. juli 2017

Utrolig stilig plass, beholdt den gamle engelske stilen. Vi inntok nydelig middag i andre etasje. Var en vennegjeng på 6 stk og alle var fornøyd. Blid og imøtekommende betjening. Bestilte bord via nettsiden og fikk kjapt svar. Vi kommer nok tilbake:)

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Heidi300
Helen W, General Manager på The Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2017

Thank you Heidi - lovely to hear that your evening went so well ...you were one of our first to book online with our new system via our web page - glad it went so smoothly :)

Looking forward to welcoming you all back very soon,

Best wishes

Anmeldt 8. desember 2016 via mobile enheter

Anbefales på det varmeste. Flott pub i to etasjer. God service og god mat. Hyggelig og lun stemning.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Rachel O
Helen W, General Manager på The Victoria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2016

Hello Rachel,

Superb, short and sweet - love your 5* review of The Vic...hope you can come back soon:)

Reisende som så på The Victoria, så også på

Har du vært i The Victoria? Del dine erfaringer!