“Anbefales - når man er ute etter og sentralt hotell”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 10 sider til!
Point A Hotel, London Paddington
Nr. 269 av 1 076 hoteller i London
Anmeldt 7 mai 2017 via mobile enheter

Vi ble godt tatt i mot - men hadde ikke fått med oss at vi hadde bestilt rom UTEN vindu. Trodde ikke fantes. Vi fikk byttet etter to dager (sjekket inn på annet hotell for en natt). Fikk dette uten ekstra kostnad. Hotellet har rene rom og gode senger og veldig hyggelige resepsjonister, Laura, Claudia (?) og Marius Good service!
Helt ok hotell for ett Londonopphold - nært Paddingstasjon, veldig praktisk når vi reiste med med Heathrow express til og fra.

Opphold: mai 2017, reiste som et par
Takk, Ingrid T
ColinBurducea, General Manager på Point A Hotel, London Paddington, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25 mai 2017

Kjære gjest,
Vennligst godta våre unnskyldninger om ulemper under oppholdet, jeg er redd for at det var en uheldig situasjon, og jeg håper å ønske deg velkommen snart for å vise den normale, gode kundeservice vi tilbyr.
Skulle du måtte returnere, må du kontakte hotellet på forhånd og vi vil sørge for at ditt nye opphold blir fantastisk.
Hilsen.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 4 april 2017

Veldig god standard, moderne og renslig hotell. Virker helt nytt. Rommet var ganske lite, men det hadde ikke noe betydning for oss, alt annet var toppers. Vi ble meget positivt overrasket for hadde forventet lavere standard pga prisen var rimelig. Hyggelig personell og god service. Vil absolutt benytte dette hotellet neste gang vi er i London! Fin beliggenhet, kort vei til undergrunnsbanen og buss. Gangavstand til Hyde Park og Oxford street (20 min). Gratis internett på rommet. Tv, hårføner, safe. Ingen frokost, men hotellet hadde rabattavtale med nabocafeen på frokost for hotellets gjester.

• Opphold: april 2017, reiste som et par
Takk, MariTess90
ColinBurducea, Guest service assistant på Point A Hotel, London Paddington, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 april 2017

Thank you for your comments.

We are glad you enjoyed your stay with us and exploring central London.

We pride ourselves in offering the warmest customer service at highly competitive rates.

Francisco

Anmeldt 8 mars 2017

God standard og pris og god beliggenhet. Grei gå-avstad til Oxford Street. Kort vei til t-bane. Har bodd mange ganger på gamle hotell i Bayswater,mens dette virket veldig nytt. Bruker gjerne dette hotellet igjen. Hjelpsomme ansatte i resepsjon. Anbefales.

• Opphold: mars 2017, reiste med familie
Takk, arnes875
ColinBurducea, General Manager på Point A Hotel, London Paddington, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23 mars 2017

Kjære gjest,

Takk for dine kommentarer.

Vi ser frem til å ønske deg tilbake snart!

Anmeldt 25 januar 2017

Servicen var upåklagelig, og rommene var rene. Rommene er små, og badet er veldig lite, men det er akkurat passe for en langhelg. God internett og gratis tv på rommet.

Hotellet ligger midt mellom to t-bane stasjoner, hvor Edgeware Road er den som ligger nærmest. Det tar ca 10-15 min å gå til Oxford Street. Rett over gaten ligger det et døgnåpent supermarked hvor man får handlet mat, frokost, eller hva det måtte være.

• Opphold: januar 2017, reiste som et par
Takk, hakonrk
Tune_Paddington, Guest Service Assistant på Point A Hotel, London Paddington, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29 januar 2017

Dear Guest,

Thank you for choosing Tune Hotel Paddington.

Your feedback is very important for us as we are constantly looking for ways to improve.

We are looking forward to welcome you back soon in the near future.

Kind regards,

Michele
Guest Service Assistant

Anmeldt 13 desember 2016 via mobile enheter

Små rom, men grei beliggenhet. Kort avstand til Edgwarw Road station og Paddington.
Betjeningen har en del å gå på når det gjelder service. Men de fikk ordnet så vi fikk et større rom.
Sen innsjekk og tidlig utsjekk.

Opphold: desember 2016, reiste som et par
Takk, Jahn S
Tune_Paddington, Guest Service Assistant på Point A Hotel, London Paddington, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17 desember 2016

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Sincerely,

Francisco

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse London hotellene
Euston / Kings Cross /St Pancras
Alhambra Hotel
Nr. 276 av 1 076 i London
2 024 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Point A Hotel, London Paddington? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Point A Hotel, London Paddington

Adresse: 41 Praed Street, London W2 1NR, England (tidligere Tune Hotel - Paddington)
Beliggenhet: Storbritannia > England > London > Paddington / Maida Vale
Fasiliteter:
Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 269 av 1 076 hoteller i London
Prisnivå: kr 652 - kr 1 893 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:2,5 stjerne — Point A Hotel, London Paddington 2.5*
Antall rom: 137
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Hotels.com, Agoda, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Point A Hotel, London Paddington. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?