Mari W
London, Storbritannia
3,0 av 5 boblerAnmeldt 10. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
FrontDeskTeam-KX, Host LeaderPoint A London Kings Cross St Pancras, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 10. des. 2018
Hi 646mariw,

Thank you for your review. Both Andrea and Amina at Point A will be amazed to be recognised for their hard efforts. I am pleased to hear things worked out nicely after the room change. See you next on your next trip.

Fatima
    kr 763
4.3 km fra Point A London Kings Cross St Pancras
Se flere hoteller i London
Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Bra beliggenhet. Kun et par minutters gange fra King's Cross/St. Pancras stasjoner. Rommet er moderne og rent. Gratis WiFi. Enkel og grei frokost. God kaffe. Personalet er hyggelig og svært hjelpsomme. Bagasjeoppbevaring etter utsjekk mot et mindre gebyr.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Evy S
FrontDeskTeam-KX, Front Office Manager på Point A London Kings Cross St Pancras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Hello Evy,

Thank you very much for the great feedback!

We are delighted to know that you fully enjoyed your stay with us and we look forward to having you in the near future.

Kind regards,

Vanessa

Anmeldt 25. juni 2018

Små hotellrom som inneholder det du trenger for en weekendtur til London. Du kan kjøpe frokost i lobbyen. Gode senger og hyggelig personale. Fikk utsatt utsjekk en time uten ekstra kostnad. Godt renholdt rom. Eneste var at aircondition bråket litt mye.

Romtips: Små rom uten bord eller stoler
Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Knut K
FrontDeskTeam-KX, front desk på Point A London Kings Cross St Pancras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2018

Kjære Knut K

Takk for at du tok deg tid til å vurdere oppholdet hos oss :)

Vi beklager å høre at du hadde et problem med klimaanlegget. Vår
Resepsjonen er åpen 24 timer dersom du har noen problemer, er vårt vennlige personale alltid i stand til å hjelpe deg.

Vi håper allikevel at den kan hjelpe deg å planlegge reisen.

Vi håper å se deg igjen snart

Vennlig hilsen
Nathan

Anmeldt 26. april 2018 via mobile enheter

Helt greit hotell med nær beliggenhet til undergrund og fine frokoststeder. hyggelige folk som jobber der, rene, enkle og fine rom. litt små, men det går greit for noen dager. kjipt at deg ikke var dyne der, men kun teppe. var på venninnetur og fant ut at det var ett teppe på deling(dobbeltteppe) og vanskelig å få tak i ekstra da de ikke hadde.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, Ida J
FrontDeskTeam-KX, Supervisor på Point A London Kings Cross St Pancras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. april 2018

Hello Ida J,

Thank you for taking the time to review your stay with us!

We want to give our guest's access to the best parts of the city and the best prices. To do this we keep our rooms small but perfectly formed.

Our reception is 24/4 open and our staff is ready to assist at any requests, such as an extra duvet in your case.

We hope to welcome you in the future.

Regards,

Chris Georgiou

Anmeldt 22. april 2018

Det minste hotellrom vi har opplevd. Under bakkeplan og uten vindu. Greit nok for kun overnatting. Hotellets beliggenhet oppleves som sentralt. Fantastisk personale som gjør oppholdet til en hyggelig opplevelse :)

Dato for oppholdet: mars 2018
2  Takk, geirm0en
FrontDeskTeam-KX, front desk på Point A London Kings Cross St Pancras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. april 2018

Kjære geirm0en

takk for at du tok deg tid til å gjennomgå oppholdet hos oss.

Våre rom kommer i forskjellige størrelser, og de minste er designet for å være rombesparende, men alle har alt du trenger for en god natts søvn.

Takk for dine hyggelige ord om laget, vi prøver alltid å levere best mulig service, slik at våre gjester kan ha et hyggelig opphold.

Vi håper å se deg igjen snart.

Vennlig hilsen
Nathan

Anmeldt 18. april 2018

Stilrent og moderne hotell, med veldig god seng. Trivelige ansatte, god frokost og det var veldig rent. Ligger ikke langt fra Kings Cross Station, ca 5min å gå. Anbefales hvis du ønsker litt luksus i hverdagen.

Dato for oppholdet: april 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Therese S
FrontDeskTeam-KX, Supervisor på Point A London Kings Cross St Pancras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2018

Hello Therese S,

Thank you for taking the time to share your experience with us!

Our location is indeed very convenient with nearby transportation where you can explore London as quickly as possible.

I'm really glad that you love our breakfast in our modern lobby as you mentioned.

Hope to welcome you soon on another occasion :)

Have a lovely day!

Regards,