“Noe av det beste London kan by på!!”

Cote Brasserie - St Christophers Place
Vurdert som nr. 819 av 25 277 Restauranter i London
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Marylebone
Anmeldt 2. januar 2019

Vi spiste her for noen mnd siden og fikke et meget godt inntrykk, derfor valgte vi å feire min kjære sin bursdag her. vi ble møtt av en meget hyggelig servitør og fikk bord raskt pga vi hadde booket. de viste vi skulle feire bursdag så hun fikk en flott drink så det var meget bra, min kjære fikk også sang og en meget flott dessert! maten er fantastisk og servicen noe av det beste man kan få! se bilder fra det vi spiste, ALT kan anbefales!! igjen mange takk for super kveld hos dere på Cote Brasserie - St Christophers Place

Takk, asgeirs2014

Anmeldt 29. juni 2018

Dette er et godt spisested, la det være klart. Men når det glipper litt på både mat og service og prisen er som en lukusretaurant så faller det i gjennom. For all del et stort og tilsynelatende velordnet sted, men prisen er som sagt for høy.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, torel708
Anmeldt 14. april 2017 via mobile enheter

Vi var en større gruppe på rundt 25, og fikk svært god service hele kvelden. Maten var helt nydelig og alle i gruppen var fornøyde. Vi kommer garantert tilbake hit.

Dato for besøk: april 2017
Takk, MsCelia89
Anmeldt 15. desember 2016

Neste gang vi er i London og ikke velger frokost på hotellet skal vi helt klart dra hit og spise. Godt utvalg av frokoster og man kunne faktisk bestille noe som ikke var på menyen - DET er ekstraservice!
Veldig hyggelig og effektivt personale - og rask servering.
(Anbefaler dere å ikke sette dere ved vinduene på vinterstid da det trekker en god del.)
Kjempehyggelig atmosfære og det fyltes raskt så tydelig at det var flere som likte stedet :)
Helt normale priser.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, 242hegeh
Anmeldt 25. juni 2016 via mobile enheter

Jeg og ei venninne bestilte to forskjellige hovedretter. Begge fikk utrolig god mat! Servicen er upåklagelig! Vi hadde ikke hørt om restauranten før, og følte vi fant oss en perle i London!

Dato for besøk: juni 2016
Takk, vigdise2015

Reisende som så på Cote Brasserie - St Christophers Place, så også på

London, England

Har du vært i Cote Brasserie - St Christophers Place? Del dine erfaringer!