“Kjempegod mat”

God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Soho
Anmeldt 26. februar 2018 via mobile enheter

Besøkte resturantene med hele familien, tre barn og seks voksne. Blåskjell var fantastisk gode, likeså de tre forskjellige biffene. Særdeles hyggelig betjening. Meget vellykket kveld.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, ottakarl

Anmeldt 15. november 2017

Vi var heldig og fikk plass en sen fredagskveld uten reservasjon. Selv om vi var sen, ble vi raskt ivaretatt og serveringen av hovedrett tok ikke lengre en 20 / 25 minutter. Maten var god, men utmerket seg ikke det lille ekstra for å få toppscore. Vil anbefale stedet for reisende til London.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Tobias V
Anmeldt 18. september 2017 via mobile enheter

Kom til denne trivelige Brasseriet, nydelig mat, god atmosfære, rask og meget god betjening. Spiste en tre retters med Andebryst og biff, fantastisk forrett med chevre ost. Avslutningen med pannekake delikat flambert av hovmesteren. En uforglemmelig aften med nydelig rødvin og champagne. Utmerket, kan anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: september 2017
Takk, bengtrlar
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Tirsdag 25 juli hadde vi en meget hyggelig opplevelse på denne restaurant . Vi ble ønsket velkommen av den unge hyggelige kelner Miguel som kommer fra Madrid . Han ga oss en fantastisk god service og var på hyggelig og vennlig. Vi kommer gjerne igjen . Maten var delikat og god og vi fikk servert en god rose Sancerre til måltidet

Dato for besøk: juli 2017
Takk, mortens97
Anmeldt 19. mai 2017 via mobile enheter

Mange besøkende. Vi fikk plass uten reservasjon. Ventet så lenge på maten at vi tenkte vi var glemt. Måltidet var en biff. Enkelt servert med en liten kopp med saus. Måtte sende inn igjen biffen 3 ganger. Klarte ikke å steke : well done. De løste utfordringen med å droppe hele regningen. Bra!

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Elisabeth S

Reisende som så på Cote Brasserie - Soho, så også på

Har du vært i Cote Brasserie - Soho? Del dine erfaringer!