“Hjemmekoselig spisested”

Kjøkken: Britisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Soho
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vi har besøkt denne restauranten før for noen år siden og falt veldig for maten og stedet. Denne gangen besøkte vi spisestedet med våre barn. Det var en like positiv opplevelse. Anbefaler dette stedet!

2  Takk, 231ginah

Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. God atmosfære og hyggelig betjening. Gruppe på seks som spiste variert. Både fisk og kjøtt ble bestilt og alle var strålende fornøyd.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, terjeo573
Anmeldt 18. juli 2016 via mobile enheter

I jungelen av steder i Soho og området rundt er dette et godt alternativ. Sunn og god mat, ikke det aller billigste, men verdt pengene. Spiste grillet kyllingbryst og hamburger uten brød, begge deler veldig godt.

anbefales!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Bali6812
Anmeldt 20. desember 2014 via mobile enheter

Perfekt sted for god biff, trivelig atmosfære og spennede mennesker. Vi hadde oppvartning flere ganger og fikk generelt sett meget god service av våre kelnere. Vinanbefalingen var perfekt til biffen vi fikk servert! Matservering på 15 minutter! Tommel opp !

Takk, j_rns_
Anmeldt 15. september 2014

Jeg anbefaler å skygge unna denne restauranten,hyggelig betjening og raskt ekspidert men, det oppveier ikke den dårlige maten etter min gane i hvertfall.

Dato for besøk: september 2014
Takk, Dag O

Har du vært i Bill's Soho? Del dine erfaringer!