“Nydelig fish & chips”

Vurdert som nr. 1 406 av 28 204 Restauranter i London
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Omgivelser: Spitalfields
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Veldig trivelig sted med svært god fish & chips. Hyggelig service. Maten kom raskt. Det smakte godt.

Dato for besøk: april 2018
Takk, annikenNorway

Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Suverent lokale og betjening. Maten er førsteklasses, Norsk torsk selvfølgelig- og svært fersk og! Vår sønn var tvilende til valget, men tømte tallerkenen. Om du skal spise ett måltid tradisjonell mat,- kom hit.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Vipps
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Her fikk vi en tradisjonell Fish & chips som var utrolig god. Betjeningen var rask og maten kom innen 5 minutter. Anbefales på det beste!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, 131maikenr
Anmeldt 14. januar 2017 via mobile enheter

Veldig bra service, god stemning, bra utvalg av øl og en fantastisk fish n chips!
Tydeligvis et veldig populært sted. Var fullt når vi kom, men de ordnet bord etter to min venting.
Anbefales!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Robert L
Anmeldt 7. desember 2016

Artig diner med trivelig betjening, men maten var egentlig ikke så mye å skrive hjem om. Har spist bedre Fish & Chips i Oslo. Bestill bord, for stedet er av en eller annen grunn kjempepopulært.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Einherje

Har du vært i Poppies Fish & Chips? Del dine erfaringer!