“Kul plass”

Vurdert som nr. 1 401 av 28 203 Restauranter i London
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservater
Omgivelser: Spitalfields
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Fikk tips om denne f&c restauranten, som angivelig skal være Londons beste. Skikkelig 50-talls atmosfære med retro interiør og rock’n’roll klassikere på anlegget. Fish & chipsen smakte helt greit. Litt dårlig utvalg av drikkevarer. Personale noe avmålte.
Kommer nok til å dra tilbake, men da pga atmosfæren, ikke maten og servicen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lars N

Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Veldig trivelig sted med svært god fish & chips. Hyggelig service. Maten kom raskt. Det smakte godt.

Dato for besøk: april 2018
Takk, annikenNorway
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Suverent lokale og betjening. Maten er førsteklasses, Norsk torsk selvfølgelig- og svært fersk og! Vår sønn var tvilende til valget, men tømte tallerkenen. Om du skal spise ett måltid tradisjonell mat,- kom hit.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Vipps
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Her fikk vi en tradisjonell Fish & chips som var utrolig god. Betjeningen var rask og maten kom innen 5 minutter. Anbefales på det beste!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, 131maikenr
Anmeldt 14. januar 2017 via mobile enheter

Veldig bra service, god stemning, bra utvalg av øl og en fantastisk fish n chips!
Tydeligvis et veldig populært sted. Var fullt når vi kom, men de ordnet bord etter to min venting.
Anbefales!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Robert L

Har du vært i Poppies Fish & Chips? Del dine erfaringer!