5 personer ser på dette hotellet
Priceline
ibisUSD 110
travelup.comUSD 128
Anmeldt 2. oktober 2018

Vi bodde på Ibis Blackfriars i 10 dager. Vi ba om et rom med utsikt, og det fikk vi. 10. etasje med utsikt over et hyggelig nabolag bak hotellet og London Eye.

Badet var litt ubåtaktig, en slags plastkapsel inne i rommet. Det var veldig lytt ut til rommet, og badet knirket når man rørte seg der inne, men dusjkabinettet var stort nok og vi fikk gjort det vi skulle der inne.

Beliggenheten er genial, rett ved busstopp og 150 meter unna T-banestasjon. Ved T-banestasjonen er teateret The young Vic og en gate med mange gode restauranter. Vi gikk til både London Eye, Tate Modern og flere severdigheter på under 15 minutter.

Hotellet anbefales for venne-, kjæreste- eller shoppingtur. Rommet vårt var større enn andre rom vi har hatt i London (et handikaprom). Betjeningen var veldig hjelpsomme og hyggelige.

Vi bor gjerne på dette hotellet igjen, men anbefaler å hoppe over restauranten da det finnes bedre mat rett i nærheten.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, alphafemale80
Ibis London B, Guest Experience på ibis London Blackfriars, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Thank you very much for your kind review. It is much appreciated and I can assure you that my team will be delighted to hear that you enjoyed your stay. I look forward to welcoming you back again very soon.
Sincerely, Guest Experience

Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

Fint hotell, med fine rom og god mat. Ligger veldig sentralt, og lett å finne. Personalet ga oss veldig god service, og vi fikk svar på alt vi lurte på. Var lite støy. Et veldig behagelig hotell! Og et pluss at tog stasjonen og nærmeste undergrunn var veldig nærme.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, 325selmas
Ibis London B, Guest Experience på ibis London Blackfriars, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2018

Thank you for your kind comments and compliments. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in ibis London Blackfriars and we look forward to welcoming you back again soon.

Sincerely,
Guest Experience

Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Fine rom og gode senger. Badet var litt danskebåten følelse med plastikk kabinett. Utsikten var rett i en vegg men nå et det ikke rommet man skal være på. Det er kort vei til buss og undergrunnsbanen.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 733anett
Ibis London B, Manager på ibis London Blackfriars, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2017

Many thanks for your kind review. I am glad my team made your stay enjoyable.
Frederic Le Bras
Assistant General Manger

Anmeldt 13. mai 2017

Vi var tre venninner med barn på byferie i London. Dette hotellet hadde perfekt beliggenhet ved Southwark undergrunnstasjon og med gangavstand til London Eye, Shrek's adventure og flere andre severdigheter. Rommene var bra, og til London å være forholdsvis OK størrelse. Det beste av alt - null tepper på gulvet på rommet. Vi fikk litt følelsen av Danskeferga på badet, men det var funksjonelt og rent, og det var det viktigste. Maten på hotellet og servicen fra de ansatte var veldig bra. Det eneste vi savnet var safe og kjøleskap på rommet. Vil absolutt anbefale dette hotellet til andre.

Romtips: Hele området er ganske stille og rolig.
Dato for oppholdet: mai 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Gullet1
Ibis London B, Manager på ibis London Blackfriars, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mai 2017

Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse. Vi er glade for at du likte besøket ditt. Vi gleder oss til å se deg igjen i nær fremtid. Vennlig hilsen,
Frederic Le Bras
Assistant General Manager

Anmeldt 20. mars 2017

Jeg er min daværende kjæreste bodde på Ibis Hotel Blackfriars i August 2015. Hotellet er nytt og har enkel standard. Rommene var helt ok med en ganske lite bad. Sengene var gode og rommet var rent. Hotellet har gåsvastand til sentrum som ligger rett over Themsen elva. Kan anbefale dette hotellet for de som trenger et fresht hotell i nærheten av sentrum for en rimelig penge. Hotellets ansatte er hyggelig og behelpelig.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Andreas E
Ibis London B, Guest Experience på ibis London Blackfriars, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2017

Thank you for taking the time to write a review. We are delighted that you enjoyed your visit. We look forward to seeing you again in the near future.

Kind regards,
Guest Experience