“Enkelt, men veldig bra”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Soho
Anmeldt 11. desember 2018

Liten og veldig intim restaurant som er verdt et besøk. De har veldig lite på menyen, egentlig kun en biff. Men man kan velge et dyrere alternativ, hvis de har det inne på det tidspunktet.
Selv om det er enkelt er det veldig bra og kan trygt anbefales

Takk, André L

Anmeldt 8. oktober 2018

Vi var 6 personer som fikk snike i køen og for en vellykket kveld. Alt var topp til og med vi som egentlig ikke er så glad i biff/kjøtt var veldig fornøyde med maten. Ikke var det så dyrt heller, tror mange vi like denne plassen.

Takk, LinsenHarstad
Anmeldt 27. januar 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk!! Tok oss 2 ganger til London for å endelig klare å få bord. Laaang ventetid, vanligvis 3 timer! Men vi var der når de åpner 11.45 og fikk bord! Det er sååååå verdt det!! Det er den saftigste, møreste, beste biffen vi noengang har smakt!! Kjempebra service og anbefaler virkelig denne restauranten til alle!!! Virkelig verdt det! Billig for sååå fantastisk mat!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Sussebass
Anmeldt 9. april 2017 via mobile enheter

Denne restauranten ser ved første øyekast beskjeden ut. Så raskt du kommer ned i kjelleren, ser du en liten men spennende restaurant hvor du kun kan velge kjøtt til hovedrett, men deretter velge ulike tillegg og drikke. Kjøttet var helt fantastisk, tilbehøret også. Prisen var OK. Kan absolutt anbefales!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Hakon84
Anmeldt 20. desember 2016

Kjempebra konsept! Restauranten var fullbooket da vi kom dit, men vi møtte en hyggelig betjening i døren som tok nummeret vårt og ringte oss en time senere. Opplevelsen var verdt å vente på! Utrolig hyggelig betjening, som skapte god stemning på bordet vårt. Veldig enkel og liten meny å velge fra, men desto bedre mat fikk vi servert. Biffen var helt fantastisk, servert på en fjøl. Jeg og en venninne delte på flere av tilbehørene, så vi fikk smakt på alt. Det anbefales. Desserten var også helt fantastisk god og nytenkende. Kjempe gode priser. Restauranten MÅ oppleves

Dato for besøk: desember 2016
Takk, CharlotteSmuk

Har du vært i Flat Iron Beak Street? Del dine erfaringer!