West End og South Bank Theatre Walking Tour i London

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve His Majesty's Theatre London på
fra kr 314,69
Anmeldt 8. september 2017 via mobile enheter

Enkel tilgang til teateret da det er sentralt. Flott forestilling og imponerende scene effekter og kostymer.
Bestilte billetter gjennom londonmusikaler og billettene lå klar for avhenting når vi kom.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, lenevegel
Anmeldt 11. mars 2017

Billetter på absolutt bakerste og øverste rad. Særdeles dårlig sittekomfort hvor voksne folk ikke hadde mulighet til å justere sittestilling, verken sideveis eller på annen måte. Trangt som f.... Forestillingen var nok litt mer opera enn musical (som vi trodde), men skuespillerne/sangerne holdt høy standard, utstyr og kjoler var topp, og innsatsen imponerende.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, 679janp
Anmeldt 4. januar 2017 via mobile enheter

Så Phantom of the Opera her og det er en musikal som kan anbefales alle! Gode skuespillere med fantastiske stemmer. Var og så den på julaften, med et lite ekstranummer på slutten, som gjorde at julestemningen satt seg ordentlig!
Muligheter til å kjøpe snacks, drikke og souvenirer både før, under (i pausen) og etter forestillingen.
Utrolig glad for at vi tok turen hit! :-)

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, haaland94
Anmeldt 19. desember 2016

Er du i London ikke gå glipp av dette. En helt fantastisk opplevelse, utrolig flott operasangere, nydelige stemmer. Kulisser og oppsetting var kjempefint og det var lett å bli med inn i historien. MÅ OPPLEVES!

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, MaritStein
Anmeldt 13. september 2016 via mobile enheter

Flott gammelt teater. Et gammelt er er dog teater vi har besøkt flere ganger. Denne gangen musikal. Phantom of the opera leverte til forventningene. Pass på å vær ute i god tid med å bestille biletter så man får gode plasser.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, 637_ysteink