“Fin restaurant”

God for: Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Covent Garden
Anmeldt 7. november 2018

Restaurant med fin beliggenhet rett ved Covent Garden. Vi fikk servert 3-retters av flinke servitører, men maten var ikke helt etter min smak. Rå tunfisk med salat til forrett, men alt for mye balsamico etter min smak. Til hovedrett fikk vi lam som var nesten helt rått. Fikk ikke forespørsel om hvordan vi ville ha det stekt. Desserten var derimot nydelig.

1  Takk, Lillemymona

Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Vi var to voksne og en datter på to år.
Maten var så bra som en frokost kan bli i dette segmentet.
Vi var veldig fornøyd med hele opplevelsen.
Maten var god, lokalet veldig trivelig og betjeningen var hyggelig og flinke med barn.
Hit bør du ta turen, men kom tidlig siden det fort blir fullt.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Pål B
Anmeldt 2. november 2017 via mobile enheter

Vi fikk bord hvor brødet skjæres opp og der var det mye trafikk av kelnere. Vann og brød kom raskt på bordet. Måtte vente lenge før vi fikk bestilt vin.
Siden vi var 11 stk ble det 4-rettes meny på oss. Maten kom raskt, forretten og desserten var ikke alle like fornøyd med. Høyt volum i restauranten. Totalt sett en god restaurant men med noen minuser.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, lillsiv
Anmeldt 1. mars 2017

Vi var en stor gjeng som hadde bestilt bord her. Servitørene våre var raske og flinke. Nesten for flink, de fylte glassene våre med vin etter nesten hver slurk. Maten var kjempegod og lokalet innbydende. Eneste jeg ønsker å trekke på er volumet på musikken. Vi hørte kun våre sidemenn og måtte flere ganger heve stemmen om vi snakket med andre. Jeg vil uansett anbefale dette stedet! =)

Dato for besøk: februar 2017
Takk, agnethekatarina
Anmeldt 16. oktober 2016 via mobile enheter

Når var det tredje gang i løpet av to år vi hat spist søndagsfrokosten på Balthazar. Og også denne gangen var det hyggelig. Maten var god. Vi satte pris på alt vi fikk som ikke står på menyen f.e. varm kokt hummer med hvitløk saus. Neste gang vi er London skal vi igjen spise frokosten vår her.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, YMK01

Reisende som så på Balthazar, så også på

Har du vært i Balthazar? Del dine erfaringer!