Et fyrverkeri

Anbefales på det sterkeste dersom du ikke lar deg skremme av en til tider røff humor! Strålende... les mer

Anmeldt 12. februar 2019
88karis
Ellmau, Østerrike
Hysterisk morsomt!!

Var veldig skeptisk til denne musikalen, men angrer ikke et sekund på at vi så den! Anbefales på... les mer

Anmeldt 27. august 2018
Maria F
Bergen
Les alle 5 812 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av London
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste om man er veldig glad i humor! Lo nesten hele tiden.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Maria F
Anmeldt 10. desember 2017 via mobile enheter

Flotte prestasjoner av alle deltagere og et herlig script. Neste gang mormonere ringer på min dør vil jeg ikke bli gretten jeg vil le !

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Tevje U
Anmeldt 16. november 2017

The Book of Mormon er en musikal som vil gi deg en aften med mye latter og glede. Vil absolutt anbefale denne musikalen om du besøker London. Musikalen er ikke egnet for barn.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Tobias V
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Dette må være det beste showet i west end. Tilbake i London måtte vi bare se dette en gang til . Like more denne gangen

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Camper615248
Anmeldt 14. mars 2017 via mobile enheter

En tur for å ringe på dører ga et herlig innsyn i den tredje boka og dets finurligheter. Har sjelden ledd mer på en musikal i London .

Anbefales på det varmeste . Ikke for sarte sjeler

Dato for opplevelse: mars 2017