7 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 145
Orbitz.comUSD 143
ZenHotels.comUSD 152
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Veldig rent og pent. Litt luksusfølelse. Gode senger. Veldig hyggelig og serviceminded betjening. Super beliggenhet. Savnet frokost på hotellet uten å måtte få det på rommet. Men de hadde svært gode anbefalinger på både frokost og lunsj i nærheten.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, myklemor
Robert A, General Manager på The Resident Soho, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Hi Myklemor,

Thanks so much for your kind words, it is very encouraging to read and we will do our best to keep up the good work. I hope we have the opportunity to welcome you back soon!

Rob

Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Service over all forventning av hyggelige ansatte. Overraskende stille og rolig selv om hotellet er plassert veldig sentralt med bsre minutter å gå til Oxford street og Picadelly circus.Rene og pene rom. Moderne interiør Anbefales

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, jensm900
TheNadlerSohoFOHM, Front of House Manager på The Resident Soho, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. april 2018

Kjære Jens M,

takk for din nydelige anmeldelse, vi er glade for å se deg likte oppholdet ditt og takk for din anbefaling!

Vi håper å se deg igjen veldig snart.

Beste hilsener,

Marianne

Anmeldt 14. mai 2017

Dette hotellet ligger meget sentralt til i Soho med kort avstand til bysentrum og T-baner. Store rom og gode senger, men vi opplevde at gulvet på badet var kaldt. Det var vel det eneste negative med hotellet. Det er ikke restaurant i hotellet, men resepsjonisten anbefalt oss et ypperlig frokoststed Coté, rett på baksiden av hotellet. Anbefales!

Romtips: Hotellet ligger i en rolig bakgate slik at ingen rom er utsatt for støy.
Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, TPOslo
Anmeldt 24. april 2017 via mobile enheter

Veldig sentralt og flott hotell. Ligger i gangavstand til det meste. Rene og fine rom av god størrelse. Ingen støy fra utelivet omkring. Var god plass til en ekstra seng. Veldig hyggelige ansatte! Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: april 2017
2  Takk, DitteBirgitte
Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

Fantastisk oplevelse. Overnattet i 4 netter. Ble møtt av en utrolig hyggelig resepsjonist ved navn Alberto. Han var veldig imøtekommende, og passet på at vi hadde det bra under hele oppholdet.

Hotellet ligger veldig sentralt. Bare 3 min unna Oxford street.

Andre severdigheter som London eye, big ben og Buckingham Palace ligger en liten spasertur unna.

Dette er definitivt et hotell jeg kommer til å anbefale videre!

Dato for oppholdet: mars 2017
1  Takk, Christerhenror