“Særdeles bra frokost:-)”

Vurdert som nr. 4 174 av 25 277 Restauranter i London
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Har kun vært her for frokost og det anbefales. Først, lokale er rent og pent, stilfullt. Er en del av hotellet så du må inn via resepsjonen for å komme til toalettet. De ansatte er høflige og imøtekommende, oppmerksomme. Så til frokosten som er av ypperste klasse. Jeg tok «ful French» som var egg&bacon osv som man liker i England. Ypperlig, spes pølsene var glimrende. Frua tok «søt» versjon i form av det vil kjenner som «arme riddere» med sirup og frukt. Særs bra, delikat og elegant. Utvilsomt en plass jeg kommer til å spise frokost igjen. Samt gjerne besøke for en kaffe eller pils. Anbefales klart.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, CF_Storm
Aubaine_London, Guest Relations Manager på Aubaine Notting Hill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2019

Hi CF_Storm,
Thank you for your fantastic review! We’re so glad you enjoyed your time with us and are grateful for your feedback.
We hope to see you again soon!

Anmeldt 15. november 2017 via mobile enheter

Vi spiste en 2-retters til lunch. Hyggelige kelnere og god service fra vi kom til vi gikk. Selv om det var mange folk i restauranten kom maten raskt. God på glutenfri.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, lillsiv
Anmeldt 21. juli 2017

Turist preget restaurant med uteseserverig .
Vi fikk servert en veldig tørr kylling. Hyggelig personal. God kaffe og desserer.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, EOM737
Anmeldt 8. april 2017

Koselig atmosfære. Fransk frokost med hvit omelett og spinat var nok en frokost for spesielt interesserte. Jeg foretrakk heller engelsk frokost på andre restauranter, men har skulle man være "franske". Vi tar nok frokosten andre steder, men for en gin/tonic, var stedet veldig bra.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Rolf-Ivar F
Anmeldt 27. desember 2016

Da vi kom inn,kjente vi med en gang på en god atmosfære ,hyggelig personale.Vi fikk en bord fort .Maten kom kjapt,og var nydelig.Vi hadde dagens suppe som jeg tror var hot chili corn(?).Det var både familier og venner der..Veldig hyggelig sted.Neste gang jeg er i london,er denne et must å dra innom for et koslig måltid .Annbefales

Dato for besøk: desember 2016
Takk, ninasS7363BP

Reisende som så på Aubaine Notting Hill, så også på

Har du vært i Aubaine Notting Hill? Del dine erfaringer!