2 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Expedia.comUSD 78
HurbUSD 103
Anmeldt 24. desember 2017 via mobile enheter

Hotellet har god beliggenhet. Frokost er ikke verdt å spise her hvis ikke toast og syltetøy i ulike varianter er helt ok. Rent og pent, men vinduet var ikke mulig å låse. Veldig lytt mellom etasjene. Hyggelig betjening både på dag og natt.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 135kennethe
Anmeldt 1. april 2017 via mobile enheter

Hyggelig hotel med sentral plassering ifht undergrun, museum osv. Rent og finte utrolig trangt både i resepsjon, korridorer og selve rommet. Dårlig frokost i norsk målestokk med kun rista brød, syltetøy og honning men greit ifht pris.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Agnar A
Anmeldt 20. oktober 2016

Helt greit, gode senger, litt trangt bad. Rommene noe slitt, men rene. Frokosten kunne vært litt bedre utvalg kun syltetøy og honning. Beliggenheten er veldig god. Tuben direkte fra Heathrows, uten å skifte stasjon.

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, Reidar A
Anmeldt 4. juli 2016

Rommet var veldig trangt og litt slitt. Dobbelsenga var veldig liten og alt for myk til at to personer kunne ligge der. Det var heldigvis ei enkeltseng på rommet så en måtte ligge der. Dusjen var ikke spesielt god, enten alt for varm eller alt for kald og doen måtte trekkes opp 3-4 ganger. Rolig og fint strøk å bo i, og nære t-banestasjon. Helt greit hotell til London å være.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Marte M
Anmeldt 31. januar 2016 via mobile enheter

Ok hotell hvis du ikke er storforlangende. Fikk rom i kjelleren som var forventet pga pris så det var ingen overraskelse at vi ikke hadde noen view til hagen men til en trapp....hotellet er slitt, men rent.eneste jeg reagerte negativt på var at jeg Sølte litt brus på sengeteppe og fikk en flekk, men teppet skiftet de ikke :-( utrolig dårlig vanntrykk i springen til håndveske, men dusjen var veldig varmt på rommet!!!!! bestilte ikke frokost da jeg heller vil spise ute. Bra tilgang til undergrunn ( ca 5 min) earls court som tok oss raskt til ulike severdigheter og shopping :-D gode restauranter i nærheten :-D

Dato for oppholdet: januar 2016
1  Takk, Annett H