“Flott restaurant ”

Kjøkken: Britisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: South Kensington
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Vi var her for å spise frokost. Lokalet er fantastisk pent og gjennomført. Variert frokostmeny. Hyggelige ansatte, som er veldig på tilbudssiden.

1  Takk, theaemilies123

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Beliggende innenfor inngangen til High Street Kensingting t-banestasjon finner man denne hyggelig restaurant/cafeen med en grei meny, hyggelig service og god mat. Utvalget består også i god te, kaffe og desserter/kaker. Anbefales til en sen frokost eller en lunsj når man passerer på vei til eller fra en dag med shopping. Hyggelig prisnivå.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 914jank
Anmeldt 25. august 2016 via mobile enheter

God og grei frokost har de her. Vi spiste frokost her flere dager og med forskjellige kaffetyper å velge mellom, og ferskpresset juice gjorde at dette ble en god og frisk start på dagen.

Dato for besøk: august 2016
Takk, mariannel691
Anmeldt 16. juni 2016 via mobile enheter

Denne restauranten kan godt anbefales. Spiste min beste barbecue ribs ever. Godt og variert utvalg, men det gjelder ikke mineralvann.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, KetilHveding
Anmeldt 2. november 2015 via mobile enheter

Til tross for plassering like ved inngangen til T-banen så var dette en hyggelig plass med god mat og grei service. Anbefales.

Dato for besøk: november 2015
Takk, Inge H