Ulike måter å oppleve The London Eye på
Anmeldt 31. oktober 2018

Utrolig fascinerende å sitte der opp for å se utover byen. Köen er litt lang og prisen er höy, men det må man kanskje forvente. Et must see and di when in London with children.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Expedition370252
Anmeldt 29. oktober 2018

Veldig fin og morsom attraksjon, du får en fin utsikt over London. Merk at køen kan være veldig lang.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, SupEvan
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk blå himmel uten en sky i høstferien da vi tok oss fram til London Eye. Kjøpte fast track da vi hadde tenkt tur med kanalbåt deretter. Flott oversikt over London fra hjulet, ikke noe for folk med høydeskrekk! Det var aircondition som var supert. Tok ikke tiden, men vi var gjennom en runde i løpet av en halvtimes tid. Anbefales!

Takk, 733oleh
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk å kunne oppleve byen fra så høgt oppe!
Dagen vi gikk var det lite kø og vi kom fort frem til kapselen.
Gode sikkerhetsrutiner og vennlig personal!

Takk, MetteF257
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Helt greit utkikkspunkt men heller ikke noe mer.. er det liten kø så er det Ok, om man må stå i lang kø - Dropp det..

Takk, Jon M