Ulike måter å oppleve The London Eye på
1 126 anmeldelser
London Eye River Cruise
178 anmeldelser
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Til tross for at vi besøkte London Eye i november var det mye kø. Når vi kom til stedet var det lang kø til stedet hvor vi fikk kjøpt billettene. Køen til selve London Ete var også blitt lang. Vi valgte å kjøpe fast track for slippe unna køa og det var verdt det.
Utsikten fra toppen av hjulet var fantastisk i finværet. London viste seg frem på en utrolig flott måte.
Mitt tips er. Kjøp billetter på forhånd og kjøp fast track.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 280asgeirl
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Laaaang kø. Men det var verd å vente litt for denne opplevelsen. Kom 1,5 time før det åpnet og da var det allerede 50 meter kø.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Maria Johanne J
Anmeldt 31. oktober 2018

Utrolig fascinerende å sitte der opp for å se utover byen. Köen er litt lang og prisen er höy, men det må man kanskje forvente. Et must see and di when in London with children.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Expedition370252
Anmeldt 29. oktober 2018

Veldig fin og morsom attraksjon, du får en fin utsikt over London. Merk at køen kan være veldig lang.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, SupEvan
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk blå himmel uten en sky i høstferien da vi tok oss fram til London Eye. Kjøpte fast track da vi hadde tenkt tur med kanalbåt deretter. Flott oversikt over London fra hjulet, ikke noe for folk med høydeskrekk! Det var aircondition som var supert. Tok ikke tiden, men vi var gjennom en runde i løpet av en halvtimes tid. Anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 733oleh