Ulike måter å oppleve The London Eye på
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi besøkte London eye og bestemte oss for og ikke stå i kø. (Dårlig vær) Men plassen (avgang Westminster) og området rundt er flott. Big ben er også å se. ( under oppussing vinter 2018)

Verdt et besøk men sjekk været før du drar. Mye mennesker og lange køer møter deg i høytider.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, joachimn488
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Syntes det var fredelig, behagelig og vakkert å ta en runde med The London Eye. Var skeptisk for høyde på forhånd, men det gikk helt fint.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, kalfer
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Flott utsikt over hele byen og bra og effektivt køsystem. Kameraer inne i kulene så man kan ta bilder.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, discoman8
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Til tross for at vi besøkte London Eye i november var det mye kø. Når vi kom til stedet var det lang kø til stedet hvor vi fikk kjøpt billettene. Køen til selve London Ete var også blitt lang. Vi valgte å kjøpe fast track for slippe unna køa og det var verdt det.
Utsikten fra toppen av hjulet var fantastisk i finværet. London viste seg frem på en utrolig flott måte.
Mitt tips er. Kjøp billetter på forhånd og kjøp fast track.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 280asgeirl
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Laaaang kø. Men det var verd å vente litt for denne opplevelsen. Kom 1,5 time før det åpnet og da var det allerede 50 meter kø.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Maria Johanne J