Ulike måter å oppleve The London Eye på
1 123 anmeldelser
London Eye River Cruise
178 anmeldelser
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Er tredje gang jeg besøker denne atraksjonen. Det er like fantastisk hver gang. Kuplene du er inni er store og du får ikke en følelse av å være innestengt på liten plass. Det er fantastisk utsikt og sikkerheta er på topp. Du blir sjekket før du går inn og de sjekker kupelen før du slipper inn. Det var en nydelig tur med klart vær og sol. Det var en del vind men det merket vi lite til under turen. Turen tok 30 min. Det er minst folk i 10-12 tiden. Det gikk fint for en med høydeskrekk å gå oppi den også.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, tulvik
OfficialLondonEye, Guest Relations Executive på The London Eye, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2019

Dear Guest,

Don’t forget to book your next visit with us using our official website to guarantee entry.

We look forward to seeing you again in the future.

Kind regards,

Helen,
Customer Services Team,
Coca-Cola London Eye.

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Et must når du er på besøk i London. God utsikt å du ser mye av byen. Koster ganske mye å du skal ikke være redd for mennesker. Forvent kø.

Takk, 318elisabethh
OfficialLondonEye, Guest Relations Executive på The London Eye, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2019

Hi, Thank you for taking the time to review your recent visit to the Coca-Cola London Eye.

We hope to welcome you back for another flight in the future!

Kind regards,

Sophie,
Guest Relations Executive,
Coca-Cola London Eye.

Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

En flott opplevelse, fantastisk utsikt. Føltes trygt, og veldig god sikkerhet. Tok litt tid, men var mye å se på.

Takk, 895truder
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Har du ikke vært på London Eye før, så må du prøve minst en gang. Fin utsikt over hele byen.

Vi booket billetter online i håp om å slippe køen. Vi fikk en slot-tid, men det hadde ingen betydning. Vi måtte likevel stå i kø.

Ønsker du ikke å stå 20-30 min i kø, så må du kjøpe fast track. Køen går ganske kjapt unna så det går greit uten fast track også.

Takk, thorsgaard
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vi besøkte London eye og bestemte oss for og ikke stå i kø. (Dårlig vær) Men plassen (avgang Westminster) og området rundt er flott. Big ben er også å se. ( under oppussing vinter 2018)

Verdt et besøk men sjekk været før du drar. Mye mennesker og lange køer møter deg i høytider.

Takk, joachimn488