London Eye standardbillett

Ulike måter å oppleve The London Eye på
London Eye standardbillett
1 937 anmeldelser
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

30min rundtur med utsikt over byen var utrolig romantisk! Rene "vogner" med passelig antall mennesker ombord. Anbefales!

Dato for opplevelse: februar 2019
2  Takk, Sjarming
OfficialLondonEye, Guest Relations Executive på The London Eye, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2019

Dear Guest,

Don’t forget to book your next visit with us using our official website to guarantee entry.

We look forward to seeing you again in the future.

Helen,
Customer Services Team,

Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Er tredje gang jeg besøker denne atraksjonen. Det er like fantastisk hver gang. Kuplene du er inni er store og du får ikke en følelse av å være innestengt på liten plass. Det er fantastisk utsikt og sikkerheta er på topp. Du blir sjekket før du går inn og de sjekker kupelen før du slipper inn. Det var en nydelig tur med klart vær og sol. Det var en del vind men det merket vi lite til under turen. Turen tok 30 min. Det er minst folk i 10-12 tiden. Det gikk fint for en med høydeskrekk å gå oppi den også.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, tulvik

Dear Guest,

We look forward to seeing you again in the future.

Helen,
Customer Services Team,

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Et must når du er på besøk i London. God utsikt å du ser mye av byen. Koster ganske mye å du skal ikke være redd for mennesker. Forvent kø.

Takk, 318elisabethh
OfficialLondonEye, Guest Relations Executive på The London Eye, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2019

Hi, Thank you for taking the time to review your recent visit to the Coca-Cola London Eye.

We hope to welcome you back for another flight in the future!

Sophie,
Guest Relations Executive,

Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

En flott opplevelse, fantastisk utsikt. Føltes trygt, og veldig god sikkerhet. Tok litt tid, men var mye å se på.

Takk, 895truder
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Har du ikke vært på London Eye før, så må du prøve minst en gang. Fin utsikt over hele byen.

Vi booket billetter online i håp om å slippe køen. Vi fikk en slot-tid, men det hadde ingen betydning. Vi måtte likevel stå i kø.

Ønsker du ikke å stå 20-30 min i kø, så må du kjøpe fast track. Køen går ganske kjapt unna så det går greit uten fast track også.

Takk, thorsgaard