3 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Expedia.comUSD 165
Vio.comUSD 135
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Det er vanskelig å sette en skåre. Stort sett var vi fornøyd. Bra beliggenhet. Kommer seg lett rundt i London. Flere undergrunnsstasjoner rett i nærheten. Mulig å gå både til Oxford Street, Regents park, Camden m.m.

Frokosten var bra. Vi fant alt vi trengte.

Rommet var bra størrelse. God plass til tre personer. Sengene var gode. Det samme var dusjen. Aircondition fungerte bra. Tv’en virket ikke. Utsikten var dårlig. Rett inn i en slags bakgård.

Service i resepsjonen var bra.

Basert på det jeg har skrevet til nå ville vi gitt fire stjerner.

Dessverre var renholdet veldig dårlig. Flekkete og skittent vegg- til veggteppe. Veggene var veldig møkkete. Spesielt på badet. Uttak til ventilasjon på badet hadde ikke blitt rengjort på lenge. Men det aller ekleste var at det lå et brukt kondom på gulvet mellom senga og nattbordet. Rett og slett kvalmt. Tør ikke tenke på hva vi hadde funnet om vi flytta på senga.

Det brukte kondomet i tillegg til det generelt dårlig renholdet er årsaken til at vi gir to stjerner.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, KennethPettersen
Anmeldt 16. august 2017

Hotellet et greit nok, det eneste vi vil pirke litt på er AC (gikk ikke ann og legge inn ønskede innstillinger) og at det ikke fantes noe kjøleskap på rommet. Ellers er dette og anbefale. Senge er ganske komfortable.

Dato for oppholdet: august 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, ThereseL355
Anmeldt 27. april 2017 via mobile enheter

Pluss: Helt greit hotell for en langweekend. Nær Underground, og ett kvarter å gå til Oxford St.
Fint rom, passe størrelse, stort bad. Komfortabel og (veldig) myk seng, med god pute og dobbeltdyne.
Rengjøring av rommet med rene håndklær hver dag. Det ble gjennomført sjekk/kontroll av rengjøring av rommene av leder. Stille og rolig nærområde og omgivelser, også et stille hotell (bortsett fra "støy" fra andre beboere da det var svært lytt mellom rommene). God og gratis wifi.
Minus: Kostbar frokost, så frokosten spiste vi ute for halve prisen.
Vannet skiftet ukontrollert mellom varmt/kaldt vann i dusjen.
Bestilte superiorrom, forventet bedre standard og komfort, vinduene var bl.a malt over og vi kunne ikke åpne vinduene annet enn en liten glippe. Merk at det var svært lytt mellom rommene/mellom rommene og hotellgangen.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Janni74
Anmeldt 24. februar 2017 via mobile enheter

Super beliggenhet i London. 2 min fra Eusten station. Her kan man ta både undergrunnen og buss. Helt greit hotell med det man trenger. Anbefales hvis man vil bo sentralt. Vi var 2 voksne og 1 barn(14år) og bodde på ett 3 mannsrom. Stille og rolig gate.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, beritmb
Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Vi var her i forbindelse med en Eminem konsert på Wembley juli 2014! Hotellet ligger inn i en sidegate så det så ikke ut som en bra beliggenhet og ga et dårlig førsteinntrykk.. Men det var det fint inne og rommet var flott syns vi! Betjeningen var veldig imøtekommende og hyggelige:) hotellet ligger ca halvtime fra tower of London og London bridge og andre kjente severdigheter!

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Q6599ZRlindah
JohnNyota, CEO på The Wesley Euston, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2016

Dear Guest,

Thank you very much your great review. I am extremely pleased to read that you enjoyed your stay at TheWesley and appreciated our fantastic location.

We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

Kind Regards,

John Nyota