3 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
ZenHotels.comUSD 149
Anmeldt 11. desember 2018

Kort avstand til T-bane, London-Eye og Akvarium. Nyere hotell med fine rom. Bussholdeplass på framsiden. God frokost, men litt kø i rush periodene.Veldig gode senger. Alt utstyr medfulgte på badet, slik som shampoo, såpe og dusjgel.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Footprints409859
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var tre brødre på fotballtur siste helgen i september. Første gangen på dette hotellet, men hadde vurdert dette ved tidligere turer og. Vi ble ikke skuffet. Her møtte vi bare hyggelige ansatte over alt. Hotellet fremsto som ganske nytt og velholdt. Kort avstand til Waterloo undergrunnstasjon. Ikke veldig stort rom men ingen problem med det for vår del. Trivelig, lyst og luftig frokostområde med veldig bra utvalg.
Dette hotellet kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Podlest
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Var her sammen med mine to barn et par netter i august. Hotellet har en meget god beliggenhet. 5 min gange til Waterloo stasjon og undergrunn, samt mange buss muligheter. 10-15 min gange til London eye. Mye bra barer og restauranter i umiddelbar nærhet. Hotellet har en hyggelig og service innstilt betjening. Fikk sjekke inn klokken 12.00. Eneste minus var at rommet lå i 1 etg. Hadde derfor ikke utsikt til London eye. Rommet var rent og passe stort. Frokosten er god. Savnet speilegg, men de hadde egge røre for de som liker det.
Alt i alt så var vi alle meget fornøyd med oppholdet. Stor mulighet for at det blir flere opphold her når jeg er i fantastiske London

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Brikken82
Anmeldt 26. juli 2018

Både buss og T-bane rett ved hotellet, så det var ingen problem å komme seg rundt i byen. Rett ved siden av hotellet er det noen små billige gatekjøkken, perfekt for kvelds snacks. Det var også en liten matbutikk ved siden av gatekjøkkene.

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hampton
Takk, amandajV3096IG
Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Beliggenheten til dette hotellet er svært bra. Ligger rolig og avskjermet, samtidig som det er svært sentralt. Hyggelig personale og profesjonalitet i alle ledd av organisasjonen. Hele reisen fra booking til utsjekk fungerte knirkefritt og hotellet overgikk mine forventninger. Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 597oscarh