“Topp mat og herlig stemning”

The Blues Kitchen - Shoreditch
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Privat middag, Reservasjoner
Omgivelser: Shoreditch
Anmeldt 13. november 2018

Veldig god mat, vi bestilte dele menyen som bestod av kylling, dipper, ribbe, pulledpork og div andre småretter. Kanskje ikke den beste Southern maten jeg har spist, men absolutt bra. Drinkene var gode og desserten nydlig. Det som var det beste med dette stedet var live musikken og den herlige stemningen. Kan absolutt anbefales!

Takk, Fredrik_81

Anmeldt 20. november 2017 via mobile enheter

Rask service, greie priser og Ok mat. Pannekaker med blåbær var en liten nedtur, men burgerne var gode. Kult sted

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, mhafnorl
Anmeldt 4. mai 2017

Et fantastisk sted å komme inn i, slappe av, spise litt og suge inn atmosfæren. God mat og deilig drikke i flotte omgivelser. Flott musikk. Må oppleves.

Dato for besøk: april 2017
Takk, torgeirvollset
Anmeldt 17. april 2017

Vi var en stor gjeng med 20 personer som fikk et supert måltid her. Maten var veldig god, og det var live musikk hele kvelden. Det var veldig bra, men også veldig støyende. Det betød at det var litt vanskelig å prate da vi spiste. Likevel var det en fin opplevelse å spise her, men hvis du ønsker å prate mens du spiser er ikke dette stedet å gå.

Dato for besøk: mars 2017
1  Takk, pia1969
Anmeldt 26. mars 2017 via mobile enheter

Veldig kult sted med mye mennesker. Her må du bestille bord i god tid hvis du skal spise. Supert med mulighet for private rom! Litt høyt støynivå med høy musikk som gjorde det litt vanskelig å snakke sammen under middag. Veldig god stemning og bra service. Her kan man spise og danse til live funky musikk etterpå. Anbefales!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, IngridK300

Reisende som så på The Blues Kitchen - Shoreditch, så også på

Har du vært i The Blues Kitchen - Shoreditch? Del dine erfaringer!