Windsor Castle, Stonehenge og Bath Tour fra London med inngang

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Golden Tours på
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Kjøpte hop on hop off buss biletter,sammen med tre attraksjons biletter. Fungerer helt supert. Du går da via fasttrack,så du slipper de lange køene. Itilegg får du da 30%på attraksjonsbilettene.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, hermelinus
Anmeldt 21. juni 2018

中文團導遊 Danxia 認真且專業,還主動瞭解各位旅客的個人行程規劃需求、熱心提供建議。遊覽車司機 Antonio 也很盡責,行車非常安全。

藉由參加Golden Tours的行程,可以在一日之內參訪Stratford-upon-Avon和Cotswolds,免去安排交通的煩惱,雖然在Cotswolds的停留時間有點趕,但整體來說還是非常不錯的經驗!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Passenger776838
Anmeldt 12. oktober 2017 via mobile enheter

Kjøpte med oss små vinflasker og satt i turistbussene og storkoste oss! Golden tours virker å ha færre avganger enn noen av de andre selskapene. Big bus Tours hadde nok flest, etter det inntrykket jeg fikk. Likevel veldig gøy, en fin opplevelse av London

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Marikken W
Anmeldt 29. mars 2017 via mobile enheter

Vi var sent ute å bestilte oss tur med Goldentours sent på kvelden/natten før turen skulle være, men vi ble hentet på morgenen etter på hotellet. Vi hadde en meget hyggelig guide ved navn Nigel. Det var en kjempefin tur, med ok tid på hvert sted. Skulle vi endret på noe hadde det vært litt mindre tid på Stonehenge fordelt på de to andre stoppene. Men dette er jo selvfølgelig personlige preferanser. Anbefaler turen.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, bj_rnhelgej
Anmeldt 29. september 2015 via mobile enheter

Vi booket 4 billetter hos Golden Tours for en guidet tur igjennom gatene hvor Jack the Ripper herjet på 1800 tallet.
Vi var to voksne og to gutter på 17 år. Vi ble møtt av en kjempe koselig mann som fortalte at det bare ble oss 4+ han. Begynte og lure litt på hvorfor ikke flere hadde bestilt til denne gåturen på 1 1/2 time. Men fant egentlig ut at den ikke er så godt opplyst som andre Tours de har. Men det gjorde ingenting og være så få, da fikk vi med oss alt guiden sa og fikk litt ekstra omvisning med andre ting fra de gamle engelske gatene. Vil absolutt anbefale dette for de som reiser med tenåringer. Tror aldersgrensen var 15 år(ikke helt sikker) for det handler jo om en del groteske ting. Dette informeres også på forhånd av guiden. Var en fin gåtur og kunne ikke tro vi hadde gått i 1 1/2 time når vi var ferdig. Touren kostet 10 pund per person, noe som vi syntes var overkommelig i forhold til den fantastiske turen vi fikk. ANBEFALES!!

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, 665thereses