Anmeldt 3. mai 2016 via mobile enheter

Bra standard, god service. Ikke benyttet restaurant.
Veldig lytt mellom toalett og hotellrom ellers.
Superior rom.
Veldig fin beliggenhet ift buss sightseeing, london eye og metro.
30min gange til Oxford street.
10min gange fra city river tours stopp på westminister.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, 2bendikb
MichaelBray, Manager på The Grand at Trafalgar Square, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2016

Dear Bendik

Tusen takk for at Dere valgte The Grand at Trafalgar Square som bosted under oppholdet i London! Vi setter pris på at du deler din gjesteopplevelse hos oss, og der er en glede å lese at du mener hotellet og ikke minst servicen har en god standard. Vi ønsker deg hjertlig velkommen tilbake neste gang du besøker den britiske hovedstaden!

Anmeldt 21. september 2015

Beliggenheten ligger perfekt til med gangavstand til Piccadilly circus, og gangavstand til London eye, Big Ben og The National Gallery. Hotellet ligger i en stille bakgate, med folksomme gater rett rundt hjørnet. Virkerlig å anbefale!

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Snarings
MichaelBray, Manager på The Grand at Trafalgar Square, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2015

Dear Valued Guest

Thank you so much for your kind recommendation!

We are very proud of our prime location and I am pleased that you had the opportunity to take full advantage of it during your stay.

I hope that you will again choose The Grand at Trafalgar Square on your next visit to London!

Anmeldt 7. mars 2015

Har bodd på dette hotellet en gang. Husker det som vakkert, og veldig sentralt. National Gallery ligger kun et lite steinkast unna, det samme gjelder Piccadilly Circus.

Frokosten på hotellet var ikke noe særlig, så her anbefalles det å gå et annet sted, f.eks. til den rimelige og gode frokostmenyen til Gardfunkels' rett i nærheten.

Rommet jeg bodde på opplevdes som veldig stort, mye på grunn av takhøyden. Den var godt over normalt. Jeg syns rommet var veldig pent. Behagelige senger.

Dato for oppholdet: juni 2014
Takk, Susanne S
Anmeldt 18. oktober 2012

Hotellet ligger sentralt og er i gangavstand til Covent Garden, Soho, Piccadilly Circus og Regent Street - for de som vil shoppe. Når vi ankom rommet så var det nok ca. 30 grader på rommet. Vi forsøkte å skru på ventilasjonen men den laveste temperaturen var 16 grader. Det kom varme ut av anlegget. Vi henvendte oss til resepsjonen og fikk beskjed at vi ikke måtte skru på ventilasjonen da denne var varm. Vi måtte ha opp vinduet som lufting. Det ble bedre luft etter noen timer men anbefaler ikke å booke dette hotellet på sommeren da det må være uutholdelig uten ventilasjon.

Dato for oppholdet: oktober 2012
Takk, Bente1962
Anmeldt 23. februar 2012

Særdeles god beliggenhet, men uforholdsmessig dyrt i forhold til standard. Grei størrelse på rom, god seng. Fint lite kjøkken på rommet. Lite bad med mugglukt, hvor vask var tett. Vanskelig å regulere temperatur på rommet, det ble ganske varmt om natten ( på sommertid blir det trolig svært tett og varmt). Her betaler man først og fremst for beliggenhet.

Dato for oppholdet: februar 2012
Takk, Ahhrgh