“Lunsj med flott utsikt”

Bookatable
Vurdert som nr. 917 av 28 110 Restauranter i London
Kjøkken: Europeisk, Fra middelhavsområdet, Moderne
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Omgivelser: Southbank
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Bestilte bord på brasseriet til tidlig lunsj. Hovedsakelig pga den fantastiske utsikten utover Themsen og London by.
Stilig, åpent lokale m store vinduer.
Topp med bord rett ved vinduet.
Oppmerksom service, men tidvis litt pågående.
Bestilte to lunsjretter. Den ene m laks. Den andre tortellini med sopp.
Begge smakte helt nydelig! Fin presentasjon.
Grei pris i forhold til mat.
Tok en drink på verandaen etterpå, tross litt kaldt.
Er nok fantastisk om sommeren å sitte på uteservering !
Anbefales!

Takk, 83helenek

Anmeldt 2. oktober 2018

Vi spiste her en fredag kveld, og hadde en flott opplevelse. Personalet var veldig hyggelig og Imøtekommende, og 3-4 stykker sørget til enhvertid for at alt var tipp-topp. Spesielt Zara (siden vi måtte flytte på reservasjonen flere ganger) og Jordan (sikkert feilstavet navnet hans, men han ga fantastiske vin- og konjakktips, og tok ekstra godt var på oss). Maten var veldig god, utsikten fantastisk, og min samboer fikk ogsp en hyggelig oppmerksomhet siden hun hadde bursdag. Veldig bra!

Takk, JosteinHa
Anmeldt 27. februar 2018 via mobile enheter

Fantastisk utsikt og god atmosfære. Ble godt ivaretatt av meget hyggelig personale. Godt utvalg på menyen og maten smakte nydelig. Servitøren hadde god kunnskap om vin. Anbefales om en vil kose seg litt ekstra . Må bestille bord i god tid. Besøker gjerne stedet igjen .

Dato for besøk: februar 2018
Takk, anitaj191
Anmeldt 28. desember 2017 via mobile enheter

Flott utsikt over Themsen, usedvanlig hyggelig service hele veien. Stort utvalg av drinker i baren som kan anbefales før man går til bordet.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, GisleFL
Anmeldt 6. februar 2017 via mobile enheter

Flotte og eksklusive lokaler, med super utsikt over Themsen og London. Vi var 4 stk som spiste, hvorav jeg og min venninne spiste and, som var FANTASTISK. Vår andre venninne spiste kamskjell, og den siste spiste vegetarretten deres. Vi var alle superfornøyde! Prisene er akkurat hva man forventer av en slik restaurant i London, men hele opplevelsen var sååå verd det!

Dato for besøk: januar 2017
Takk, elaussen

Reisende som så på Oxo Tower Restaurant, Bar and Brasserie, så også på

Har du vært i Oxo Tower Restaurant, Bar and Brasserie? Del dine erfaringer!