Brigit's Afternoon Tea Bus i London

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Brigit's Bakery Bus på
Anmeldt 22. juni 2018

Vi var en gruppa på 7 personer, både voksne og barn. Vi ble tatt imot at et utrolig hyggelig personale.
Det ble servert nydelig mat og drikke og man fikk se flere kjente severdigheter på turen som tok litt over 1 time.
En veldig fin og morsom opplevelse, nydelig mat, fantastisk personale og service.
Takk til B-Bakery, Monika og Arthur, og the crazy driver for en flott opplevelse!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Synina
J-p B, Manager på Brigit's Bakery Bus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2018

Hi Synina,

Thank you ever so much for your review, we are delighted you and your family had a great time onboard!
We have forwarded your comment to Arthur & Monica, thank you, you made their day!

We hope to see you soon again,

B Team

Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

Vår datter som studerer i London hadde bestilt denne turen, og vi hadde egentlig ingen store forventninger.
Men vi ble meget positivt overrasket fra første stund med hyggelige verter og en koselig retrobuss hvor vi satt i 2 etg.
Maten var langt over vår forventning og når det i tillegg kombineres med en guidet rundtur der vi får med oss mange kjente plasser, kan vi ikke annet enn å anbefale denne turen på det varmeste.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, bard_stensas
Anmeldt 23. januar 2017 via mobile enheter

Artig tur. Fin retro buss, veldig god og fersk mat, og interessant sightseeing. Flott kombinasjon av lunsj og sightseeing. Anbefales!

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, Mari J
Anmeldt 7. januar 2017 via mobile enheter

Nydelige kaker og hyggelige verter. Det var kun ledig bord nede så pga til tider tett trafikk så vi ikke alt. , Et bord i 2 etg hadde nok gjort opplevelsen enda bedre.

Dato for opplevelse: september 2016
1  Takk, 257anjat
Anmeldt 8. januar 2016 via mobile enheter

En veldig fin tur med god mat og hyggelig betjening ombord. Da vi bestilte var andre etasje full, men vi ble flyttet opp da vi kom. Annonsert på nettsiden at det ikke var guide ombord, men betjeningen opplyste likevel om høydepunkter på turen. Tommel opp for det. Fikk overraskende servert prosecco og kunne hilse jobbslitne forbipasserende i andre busser med en liten hilsen med stettglasset. Dette gjør vi gjerne igjen!

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, in-soers