“Mathimmelen”

Restaurant Gordon Ramsay
Vurdert som nr. 662 av 25 271 Restauranter i London
Kjøkken: Fransk, Italiensk, Moderne
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Chelsea
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Denne restauranten stiller i en særklasse, med fantastisk mat, drikke og service. Vi skulle ha enkel lunsjmeny, men endte opp med tastingmeny og vinpakke. Har ikke angret et sekund, anbefales !

Dato for besøk: januar 2018
2  Takk, norveigs

Anmeldt 5. april 2018

Tiden var endelig kommet for å introdusere ungene på 11 og 13 til en verden av bedre mat, og hva er vel da bedre enn å begynne hos en av de mest berømte av de alle, Gordon Ramsay. Det var en storslagen mottagelse, og en kjapp liten apetittvekker med kaviar, før kokkene kom og hilste på, og vi fortsatte med amuse-bouches. Ungene og Jean-Claude fant absolutt tonen, og det tok ikke lange tiden før de var alene ute på kjøkkenet og hilste på, tok bilder, og hadde en fantastisk opplevelse. Matopplevelsen var vel like imponerende som ventet, men tålmodigheten og ikke minst oppmerksomheten mot barna var over all forventning. Dette kan gjentas, jeg er ikke mett etter tre besøk.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Bjørn L
Anmeldt 21. mars 2016 via mobile enheter

Veldig god mat, og en avansert meny. Dette er stedet du må reise om du har lyst på en god matopplevelse med god service og atmosfære. Jeg spiste andebryst som jeg var veldig fornøyd med! Har ikke prøvd dessert her.

Dato for besøk: april 2015
2  Takk, andenoru
Anmeldt 18. desember 2015 via mobile enheter

Til lunsj, vi ble tatt vel imot og plassert ved et koselig rundt bord, før de kom med champagne og informerte grundig om menyen. Servicen var fantastisk og vi bestilte litt forskjellig for å smake av hverandre. Det var lurt, for det var utrolig mange gode, spesielle smaker. Spesielt en forrett med røkt and, dessert mandarinpai med maskarponesorbet var helt fantastiske. Og til slutt kom litt smågodt og mangoslush som avrundet det hele. Så ble vi vist inn på kjøkkenet hvor det krydde av kokker og hjelpere i skjønn forening, hektisk, men alikevel rolig. En herlig opplevelse

Dato for besøk: desember 2015
1  Takk, EvaLanghus
Anmeldt 31. oktober 2015 via mobile enheter

Utsøkt service, uimotståelig brød, magisk mat, fantastisk kunnskapsrike kelnere gjennom hele kvelden. Vi håper å kunne komme igjen.

Dato for besøk: oktober 2015
1  Takk, 449annef

Reisende som så på Restaurant Gordon Ramsay, så også på

Har du vært i Restaurant Gordon Ramsay? Del dine erfaringer!