“Hard Rock Cafe London”

20:00
Vurdert som nr. 996 av 28 630 Restauranter i London
Kjøkken: Amerikansk
God for: Store grupper, Barscene, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservater
Omgivelser: Mayfair
Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Vi ble møtt av hyggelig og serviceinnstilt personell som finner raskt forbereder bordet som vi har bestilt. Personalet er i godt humør og yter sitt beste for å få smilet til kunden. Maten blir servert fort, og de kommer med gode anbefalinger når det kommer til mat og drikke. Topp kvalitet.

Dato for besøk: september 2019
Takk, sondrerf
Noelia91Hrc, Public Relations Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Thank you Sondref, keep rocking!!!

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Original, identisk Hard Rock fra 1971. Vi fikk god service og bedre mat enn forventet. Jeg er ikke superfan av Hard Rock grunnet noen dårlige opplevelser, men dette trakk opp. Drinkene falt også i smak og stemningen var god. Var også en tur i det lille velvet som ligger i kjelleren til butikken, artig å se "skattene" der.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, karenmarieh
Noelia91Hrc, Public Relations Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2019

Thanks for your kind words Karen.

Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Hard rock i London er høy musikk, gode hamburgere og blide og veldig travle servitører. Porsjonene er kjempestore, skulle ønske det var mulig p bestille ulike størrelser. Veldig få orket å spise opp all maten som ble servert. Vi hadde reservert bord via netter og det funketbra. Vi slapp ventetid.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 897kristins
Noelia91Hrc, Public Relations Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2019

Thanks for your feedback!

Anmeldt 19. juni 2019 via mobile enheter

Opplevelsen av å være på Hard Rock Cafe var super og servicen var super bra, men maten trekker dessverre ned.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Hilde Merete Ha... S
Hard Rock Cafe L, Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2019

Dear Hilde Merete Ha... S,

I'm really sorry to hear that your visit to the Original Hard Rock Café in London didn't live up to expectation, we always strive to provide excellent service and I'm sorry we fell short on this occasion. Could you please send me an email to London.agm@hardrock.com with more details in order for me to have a look into it and address any issues occurred on the day of your visit?

Regards

Anmeldt 12. juni 2019 via mobile enheter

Vi var 4 stk som uten reservasjon kom rundt kl 18. Måtte vente en time på bord, men personalet jobbet så fort og raskt de kunne. Bra mat, hyggelig betjening i en av verdens eldste HRC

Dato for besøk: juni 2019
Takk, ten1975
Lauren S, Public Relations Manager på Hard Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2019

Thank you for your review.

Reisende som så på Hard Rock Cafe, så også på

Har du vært i Hard Rock Cafe? Del dine erfaringer!