“Mandarin Kitchen in Queensway”
Anmeldelse av Mandarin Kitchen

Mandarin Kitchen
Vurdert som nr. 2 097 av 28 142 Restauranter i London
God for: Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Omgivelser: Notting Hill
Anmeldt 10. oktober 2016 via mobile enheter

I forbindelse med London besøk, skulle vi søndag kveld ut å spise middag. Vi hadde lyst på Crispy Duck og fikk anbefalt flere steder, valget falt på Royal China in Queensway. Desseverre når vi kom ditt hadde de stengt, vi var der ca kl.22. Siden vi var sultne og det var sent bestemte vi å gå til restauranten på andre siden av gata. Restauranten ligger like ved Queensway Underground stop og bak Hydepark, vi ankom i taxi som var enklest for oss. Vi fikk raskt bord og det var mye folk i restauranten selv så sent. Menyen var bar og maten smakte ok. Dessverre for de var personalet helt håpløst, de var trege, lite hjelpsomme og anbefalte oss en større Crispy Duck enn nødvendig. Lokalene var helt greie, det eneste positive var prisen som var rimlige. Et ok sted, men drar ikke tilbake.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, knutarnek

Anmeldt 27. juni 2016

Veldig fullt til enhver tid men jeg klarte å bestille bord fra de vennlige servitørene. Når maten kom var det et nydelig måltid jeg sent vil glemme. Prisene er ikke alvorlig dyr heller, betalte 50 pund for 2 retters med drikke til 3 personer.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, madking96
Anmeldt 25. juni 2014

Vi bestilte bord, men måtte likevel vente. Stedet er fullt hver eneste kveld og svært populært.

Vi ble ikke skuffet. Det smakte utrolig godt både av hovedrett og dessert, slik det pleier hver gang vi er her. Vi spiste king prawns med svart pepper saus og chili. Til dessert prøvde vi red beans pannekake.

Vi anbefaler stedet og kommer igjen. Gang på gang. Det er det tydeligvis også mange andre som gjør.

Dato for besøk: juni 2014
    • Atmosfære
Takk, MulleEllum
Anmeldt 5. mai 2013

Velkommen til et nydelig og ekte kinesisk måltid i London. Her må dere bestille bord hvis dere ønsker et kinesisk måltid i løpet av deres besøk i London. Da vi var her, var det mange kinesere som spiste her, og restauranten var full hele kvelden. dette er jo normalt et godt tegn. Servitørene slo av en prat med mange av gjestene, og det var tydelig at mange av dem ikke var der for første gang. Nydelig mat, og servitører som desperat forsøkte å få oss til å forstå at det ikke var vits i å bestille tre av samme rett... (jepp. vi er vant til norske asiatiske restauranter..). Hit skal vi tilbake, men da skal vi gjøre det litt annerledes og la servitøren komme med sine anbefalinger. Prisene er hyggelige sammenlignet med priser i Norge. Derimot er det veldig synd at de serverer retter med haifinne.

Dato for besøk: mai 2013
    • Atmosfære
1  Takk, 190479Tourist
Anmeldt 18. februar 2013

Du ser ikke på utsiden at dette er en svært god og autentisk kinesisk restaurant. Den ser ut til å være fylt godt opp hver kveld, og svært ofte av kinesere. Maten er helt fantastisk, med svært smakfulle retter, og et spesielt fokus på sjømat. Vi var 5 personer i følge og fikk testet en lien del av menyen, men alle var svært fornøyd. Det eneste lille minuset er, som på mange andre kinarestauranter, at betjeningen har lite greie på drikkevarer. Men de har godt utvalg av viner, så man får det som man behøver. Topp kveld som absolutt frister til gjentagelse.

Takk, Reiselyst1

Reisende som så på Mandarin Kitchen, så også på

Har du vært i Mandarin Kitchen? Del dine erfaringer!