“Heeeelt fantastisk!!!”

Vurdert som nr. 2 447 av 25 242 Restauranter i London
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Mayfair
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Bedre matopplevelse må man lete lenge etter!!! Ypperlig service, kjempe god mat og drinker! Menyen var litt vanskelig å forstå mem vi fikk god hjelp fra servitøren.
Er 3 dager siden vi var der men "WOW" opplevelsen sitter enda igjen!
Noe dyrt men verdt hver eneste krone!
Må bare oppleves!!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Linh M

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Sushi i Londons beste vestkant. Her er fortsatt jet set faktoren høy. Morsomt sted med god mat og ikke minst drinkene i baren er gode. Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Hadde store forventninger til denne plassen og det innfridde nesten helt.

Bestilte mange retter som var virkelig gode samt en meget god vin. Må si jeg ble meget skuffet da denne ble servert varm. Sa ifra til servitøren og fikk spørsmål om jeg ville ha en isbit oppi glasset - noe jeg takket pent nei til. Man burde ha såpass respekt for en vin at man ikke putter is oppi den.

Veldig gode drinker og ellers veldig godt fornøyd.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, mariust168
Anmeldt 25. januar 2018 via mobile enheter

Dette var en av de beste matopplevelser jeg har hatt.
Flott mottakelse når vi ankom, en topp velkomstdrink - før vi gikk over til en av deres bet selgere en Nobu Classic 7 retters.

Gled dere til å oppleve dette!

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, terjerav
Anmeldt 5. januar 2018 via mobile enheter

Maten her var helt magisk! Super god mat, gode drinker og topp service! Vi testet ca 7-8 ulike retter, vi elsket all maten vi smakte på! Ingenting var dårlig. Verdt hver eneste krone! Noe dyrt her men verdt pengene... Vi var tilfeldigvis i London 1 kveld og det var fullt på onlinebookingen, vi ringte 20:00 og spurte om bord, de fikk dyttet oss inn så her er det bra service!!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, charlottelarsen90

Reisende som så på Nobu London, så også på

Har du vært i Nobu London? Del dine erfaringer!