“VELDIG BRA!”

Få mat levert
Vurdert som nr. 1 636 av 25 253 Restauranter i London
Kjøkken: Asiatisk, Kinesisk
God for: Barscene, Store grupper
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Soho
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi fikk et rundt bord nede til 9 pers. De klarer nok også 10 på et sånt bord. Alle retter var veldig gode. Rimelig priset og flott service. Rask servering. Gode drinker. Bedre enn LingLing i Oslo og 10 ganger billigere.

Husk å bestille bord.

Takk, 551hanspetters
Claudia S, General Manager på Ping Pong Soho, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2019

Dear 551hansptters,

Thank you for your review and for awarding us 5 amazing BUBBLES. It makes us happy to know that you have enjoyed your time with us at Ping Pong Soho.

Warm Regards,
Claudia and the Team

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og service Spesiell takk til servitør Dani Gabeshi Anbefales på det sterkeste ❤️

1  Takk, ingridchollekim
Claudia S, General Manager på Ping Pong Soho, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. desember 2018

Dear Ingridchollekim,

Thank you for your 5 BUBBLES review, we have passed your lovely comments to our Super waiter Jani.

Claudia and the team at Soho.

Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Urolig kult sted! Veldig god mat og gode drinker. Ypperlig service også. Hit skal jeg garantert tilbake!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 420ellenb
Claudia S, General Manager på Ping Pong Soho, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2018

Dear Ellen B,

Thank you very much for your splendid review and the 5 BUBBLES, we are really happy to know that you have enjoyed your time with us.
Please come back to see us soon.

Warm Regards,
Claudia and the Team at Soho

Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Litt masete miljø, høyt støynivå. Fikk 4 forskjellige kelnere. Virket som de hadde det litt travelt og det var litt "heft" å forklare Dim sum-menyen for oss. Maten var grei nok, men vi har spist bedre Dim sum flere andre steder.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, 151sisselb
Anmeldt 5. april 2017 via mobile enheter

Koselig plass med flink personal! Vi følte oss velkomne og fikk maten fort. Du kunne bestille mye forskjellig og fikk en deilig matopplevelse. Kommer her igjen!

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, NikHelle

Reisende som så på Ping Pong Soho, så også på

Har du vært i Ping Pong Soho? Del dine erfaringer!