“Ta turen til Notting Hill”
Anmeldelse av The Ledbury

The Ledbury
Bestill bord
tor. 27.6.
20:00
Vurdert som nr. 36 av 27 979 Restauranter i London
Kjøkken: Europeisk, Fransk
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Notting Hill
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Alle bør i løpet av livet unne seg en kveld hos Brett Graham på The Ledbury. Forventningene er høye når en trer inn i den 2 stjerners restauranten, og alle ble for vår del innfridd. Å se servitørene jobbe er som å være tilstede på et danseshow, hvor de beveger seg lydløst over gulvet med fat og glass mellom de få bordene i restauranten. Her er ingenting overlatt til tilfeldighetene.

Takk, thenorwegianfoodie

Anmeldt 19. oktober 2016

om dere drar til london så er dette en plass jeg anbefaller, hyggelig service og god mat. koster litt men det overlever vi.

Dato for besøk: april 2016
Takk, millelita
Anmeldt 27. juli 2016

Hvis du har råd, unn deg litt luksus. Det eneste minuset er at det kan virke dyrt men med tanke på hva du får så er det ikke det. Vi tok den store pakken med retter og tilhørende vin og det var mange retter. Å beskrive hver enkelt rett går rett og slett ikke, det ville bli for mye men det var en ny vin til hver rett som passet til den type mat. Maten var nydelig og vinene eksellente. Litt synd at en ikke kunne drikke alt opp for hvis du gjorde det så er jeg redd du ikke husker de siste 4 retter. Vi fikk ny vin til hver rett.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, perroger2016
Anmeldt 23. september 2015

Vi kom igjen tilbake til vår favorittrestaurant i verden og ble ikke skuffet denne gangen heller! Maten er fantastisk selv om rettene er små, og etter 6-7 retter ( vi får alltid noen ekstra "på huset"), var vi stapp mette. Servicen er upåklagelig og vinpakken traff helt!
Vi blir tatt imot som hedersgjester og trives veldig godt.

Dato for besøk: september 2015
Takk, Teacher060
Anmeldt 27. februar 2014

Har besøkt Ledbury et betydelig antall ganger i perioden 2005 - 2014, og det er fortsatt favoritten blant stjerne-restaurantene i London. Eneste ulempen er at det blir vanskeligere og vanskeligere å få bord så du må bestille måneder i forveien. Denne gangen var det en lang middag med full pakke med tasting meny og vinmeny. Kreative og gode (men veldig små) retter kom på rekke og rad, og servicen meget god. Som vanlig var vinpakken litt skuffende, så neste gang blir det eget valg av vin, men en meget positiv overraskelse var en hvitvin fra Gaia i Hellas. Og når man heller ikke klarer å motstå oste-trallen i tillegg til menyen, trengs det ikke noe mat på noen timer selv om de kulinariske kunstverkene er små. En topp opplevelse igjen i en av Londons koseligste bydeler. Og - ta gjerne en drink før eller etter middagen hos BBB i den andre enden av Ledbury Road!

Dato for besøk: januar 2014
    • Atmosfære
1  Takk, Runar N

Har du vært i The Ledbury? Del dine erfaringer!