“Forferdelig dårlig ikke gå der.”
Anmeldelse av Salieri Restaurant

Salieri Restaurant
Vurdert som nr. 2 214 av 25 276 Restauranter i London
Kjøkken: Fransk, Italiensk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Covent Garden
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Vi var 4 venner som gikk der for å spise får teater. Var vel der dårligste vi noen ganger har spist og undertegnede har vært i over 100 land. Spaghetti carbonara var bare mye bekemel saus, Bolognaise var bare spaghetti med rød saus nesten uten kjøtt i det hele. Caesar salad der jeg betalt 5 poud ekstra for kylling var nesten uten kylling, men det var ikke det Værste. De hadde brukt en vanlig salat dressing og lagt 4 ansjos flere på kanten. Ingen av oss spiste opp og de krediterte kunne 1 rett. Ikke gå der.

Takk, KnutH248

Anmeldt 21. august 2015 via mobile enheter

Spiste middag her i dag.
Ypperlig service. God mat. Skaffet tom fram Grappa på oppfordring og det er dessverre ikke daglidags i itaienske restauranter i London!!

Dato for besøk: august 2015
Takk, Bjarne
Anmeldt 7. mars 2015

Var her på studietur med BI. 43 personer, forhåndbestillt 3 retters meny. Nydelig mat med god vin til. Maten ble servert kjapt og effektivt og servicen var god. Anbefales!

Dato for besøk: mars 2015
1  Takk, ILP73
Anmeldt 27. september 2014

Vi var på denne restauranten to ganger i løpet av oppholdet. Bra og rask service! Uteservering med koselige blomster

Dato for besøk: september 2014
    • Atmosfære
1  Takk, NinaSaki
Anmeldt 27. mai 2013 via mobile enheter

Bra Italiensk restaurant i klassen for litt finere enn hverdags. For finere kvelder ville jeg valgt noe annet, men da går også prisen opp. Spiste en ferdig komponert treretters og ble veldig fornøyd.

Dato for besøk: mai 2013
    • Atmosfære
1  Takk, Idur-72

Reisende som så på Salieri Restaurant, så også på

Har du vært i Salieri Restaurant? Del dine erfaringer!