“Veldig bra”

God for: Barscene, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Kensington and Hyde Park
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Bra service med hyggelig ansatte. Maten var veldig god og det er et veldig kult sted. Anbefales virkelig!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Alexandra98h

Anmeldt 3. september 2016 via mobile enheter

Roka og Zuma er naturlig å sammenligne og det er her jeg mener Zuma er kneppet bedre!

Maten, servicen, utvalget, alt er strålende!

Det asiatiske kjøkkenet er min favoritt og det blir knapt bedre enn dette.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Simonbtw
Anmeldt 3. juni 2016 via mobile enheter

Favoritt i London. Vi hadde med oss vår datter som ble 8 år. Mat opplevelse for henne, elsket det. Kommer tilbake igjen og igjen. Topp mat og service.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, anielao978
Anmeldt 24. april 2016 via mobile enheter

Vi hadde en meny, og den ene fantastiske retten etter den andre kom flyende inn. Service er god, helt fra du kommer inn døra til man drar er man i gode hender, mangler aldri noe.
Sake menyen må nevnes, den er sinnsyk!
Sett denne på din Bucketlist!

Dato for besøk: april 2016
Takk, Ivo Ø
Anmeldt 3. mars 2016 via mobile enheter

Besøkte stedet for en sen lunch en torsdag i mars.

Utrolig bra utvalg på menyen, god vin og fantastisk betjening.

Hummer i chilli var bare fantastisk i tillegg til en karamellisert sjokolade med gele laget av japansk maltwhisky.

Et sted å anbefale og komme tilbake til.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, jank687

Reisende som så på Zuma London, så også på

Har du vært i Zuma London? Del dine erfaringer!