“Spesiell Kinesisk restaurant i London”
Anmeldelse av Yauatcha

Yauatcha
Bestill bord
Bookatable
Vurdert som nr. 1 449 av 28 200 Restauranter i London
Kjøkken: Kinesisk
God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservater
Omgivelser: Soho
Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Ser du etter noe spesielt i London så prøv Yauatcha. E
En fantastisk kinesisk restaurant. Herlig mat og lokale var spesielt med hyggelig betjening. Forsøk deres signatur dish. Helt nydelig.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, karo19470

Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Dumplings i toppklasse.
Spicy aubergine anbefales på det varmeste.
Fine lokaler. En del dyrere enn chinatown, men maten er en klasse over

Dato for besøk: august 2017
Takk, toro438
Anmeldt 5. januar 2017

Dette var vårt tredje besøk her. Har tidligere hatt veldig god erfaring med stedet. Men hjelpes....kelner og hjelpekelner var ikke akkurat spesielt intressert i å yte noen form for service ovenfor oss. Blonde damer på nabobordet virket å være uendelig mer spennende enn oss. Tallerkenene ble klæsset ned på bordet, med noen mumlende setninger. Vi valgte en set menu - vi burde nok heller ha gått for en anbefaling av dim-sum retter som vi har gjort før. At denne restauranten - som alle andre spisesteder i London- kjører sinnsykt høyt volum på "musikken" (nei, jeg er ikke 80 år) gjorde ikke saken bedre. 13% tips er inkludert på regningen - de 24 pundene burde jeg faktisk bedt om å få fjernet. SO NOT WORTH THE MONEY.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Agnete Guri L
Anmeldt 8. september 2016 via mobile enheter

Samme gjelder diverse fiskeretter, kult lokale, også kjelleren er veldig bra, god service, her kan man gå flere ganger!

Maten kom raskt, i det hele lite å sette fingeren på.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Simonbtw
Anmeldt 7. august 2016 via mobile enheter

Var her for to år siden også, nydelig mat og superhyggelig betjening. Det er lave bord og stoler her og høyt lydnivå, men det er maten som står i sentrum her. Hadde med søster, niese og datter, vi kommer gjerne tilbake, bare husk å bestille bord.

Dato for besøk: august 2016
Takk, 10Derten

Reisende som så på Yauatcha, så også på

Har du vært i Yauatcha? Del dine erfaringer!