“Nok en gang magisk!”

Få mat levert
Vurdert som nr. 2 607 av 25 242 Restauranter i London
Kjøkken: Kinesisk
God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Soho
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

4. gangen på denne restauranten og den skuffer aldri. Maten er helt fortreffelig og servicen like så! Storkoste oss fra vi kom til vi gikk! Anbefales på det sterkeste.

2  Takk, Nwern

Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Ser du etter noe spesielt i London så prøv Yauatcha. E
En fantastisk kinesisk restaurant. Herlig mat og lokale var spesielt med hyggelig betjening. Forsøk deres signatur dish. Helt nydelig.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, karo19470
Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Dumplings i toppklasse.
Spicy aubergine anbefales på det varmeste.
Fine lokaler. En del dyrere enn chinatown, men maten er en klasse over

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, toro438
Anmeldt 5. januar 2017

Dette var vårt tredje besøk her. Har tidligere hatt veldig god erfaring med stedet. Men hjelpes....kelner og hjelpekelner var ikke akkurat spesielt intressert i å yte noen form for service ovenfor oss. Blonde damer på nabobordet virket å være uendelig mer spennende enn oss. Tallerkenene ble klæsset ned på bordet, med noen mumlende setninger. Vi valgte en set menu - vi burde nok heller ha gått for en anbefaling av dim-sum retter som vi har gjort før. At denne restauranten - som alle andre spisesteder i London- kjører sinnsykt høyt volum på "musikken" (nei, jeg er ikke 80 år) gjorde ikke saken bedre. 13% tips er inkludert på regningen - de 24 pundene burde jeg faktisk bedt om å få fjernet. SO NOT WORTH THE MONEY.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Agnete Guri L
Anmeldt 8. september 2016 via mobile enheter

Samme gjelder diverse fiskeretter, kult lokale, også kjelleren er veldig bra, god service, her kan man gå flere ganger!

Maten kom raskt, i det hele lite å sette fingeren på.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Simonbtw

Reisende som så på Yauatcha Soho, så også på

Har du vært i Yauatcha Soho? Del dine erfaringer!