“Meget god pizza”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Koselig restaurant. Hyggelig italiensk personale. Meget gode pizzaer. Rett ved the Old Vic. Bra musikk og ein hyggjeleg aften.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Hola1944

Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Vi fant frem til dette stedet via TripAdvisor. Vi spiste 2 ulike pizza. Den Vegetariana-pizzaen er den beste pizzaen jeg har smakt nord for Firenze. Tynn sprø bunn, herlige marinerte grønnsaker oppå og en nydelig tomatsaus. Jeg er imponert. Hyggelig betjening og spisen er å leve med. I love the place!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, BergenBerlin
Anmeldt 1. mai 2018

Vi endte opp med å spise her flere ganger på vår London tur, siden den minste i reisefølget likte maten her veldig godt. Hyggelig betjening som ga det lille ekstra i form av oppmerksomhet gjorde dette til en hyggelig og grei opplevelse for hele familien.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Petter D
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Veldig fornøyd etter å ha besøkt Olivelli. Maten var kjempegod og servitøren var veldig hyggelig med både oss og våre to barn. Anbefales

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Cbirkeland
Anmeldt 11. desember 2016 via mobile enheter

Vi bestilte to forskjellige retter som smakte akkurat det samme. Om man bil ha italiensk som smaker det samme uansett hva du bestiller er dette en grei plass. Dyrt for det man egentlig fikk.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Mariann J

Reisende som så på Olivelli - Waterloo, så også på

Har du vært i Olivelli - Waterloo? Del dine erfaringer!