“Dårlig service fra servitör, maten var Ok.”
Anmeldelse av Chettinad Restaurant

Chettinad Restaurant
Få mat levert
ELLER
Få mat levert
Vurdert som nr. 321 av 24 177 Restauranter i London
Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Fitzrovia
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Maten var grei, prisene noe høyere enn andre indiske i Oslo. Ekstrem dårlig service fra servitøren. Enkle spørsmål som anbefaling ble vi fortalt at hun ikke viste hva maten smakte, vi fikk maten hver for oss en av oss fikk sin 15 min. før alle andre slik at hun måtte sitte å spise alene, maten skal bestilles samtidig slik at alle spiser sammen ellers blir det en veldig klein opplevelse. Dette var retter som de fint kunne servere samtidig, men servitøren bestilte en rett først så resten. Snakket så vidt med oss, vi sa ifra og da måtte hennes kollege ta over. Dette gjorde at helheten av opplevelsen ble ganske dårlig.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, karinl97

Anmeldt 3. februar 2020

Maten var veldig god, men obs styrke! Det er noe lite og bråkete lokale, men veldig koselig! Kjempehyggelig personale! Vi fikk gode anbefalinger av Arif!

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, cecilialabergk
Anmeldt 3. februar 2020 via mobile enheter

Veldig god indisk mat! Hyggelig personale og fine priser! Intime og trivelige lokaler samt godt utvalg av mat.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, diggelo
Anmeldt 28. desember 2019 via mobile enheter

Kjempe god restaurant og utmerket service!
Til tross at det var ganske hektisk siden vi var her i romjulen påvirket det på ingen måte smaken av maten!

Takk Arif:)

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, NOrNOr1981
Anmeldt 7. april 2019 via mobile enheter

Vi gikk for Chettinad Thali. Suppen var god, men ganske sterk. Selve hovedretten var litt sterk, men helt fantastisk god Blide og serviceinnstilte servitører.

Dato for besøk: april 2019
Takk, AnnikenSetran

Reisende som så på Chettinad Restaurant, så også på

Har du vært i Chettinad Restaurant? Del dine erfaringer!